Żegluga apeluje do mieszkańców

ilustracja. foto ŻOEMiejska spółka Żegluga Ostródzko-Elbląska, która zajmuje się transportem publicznym, co roku ponosi niemałe koszty związane z naprawą uszkodzonych przystanków, ale i też autobusów. Wskutek aktów wandalizmu niszczone jest mienie spółki (samorządowe). Mieszkańcy często skarżą się na brak wiat, czy fakt ich fatalnego stanu. W wielu wypadkach jest to właśnie związane z regularnym niszczeniem przystanków przez wandali.


ilustracja. foto ŻOEMiejska spółka postanowiła walczyć z tą plagą. Ważna rzeczą jest poprzez uświadomienie mieszkańcom, że brak reakcji na akty wandalizmu, to ciche przyzwolenie i działanie na własną szkodę. Jesień, zima, deszcz śnieg i do tego wyczekiwanie na autobus pod zniszczoną wiata. Żaden z nas tego nie lubi, każdy narzeka, niewielu lub nikt nie reaguje na wandalizm. Tak nie musi być. Stąd prośba spółki o reagowanie i zgłaszanie takich sytuacji. Jeśli uda się złapać wandali i zapłacą duże kwoty za naprawę z własnej kieszeni, być może nie będzie dochodziło do podobnych sytuacji w przyszłości. Nawet jeśli nie uda się całkowicie wyeliminować aktów wandalizmu, to zmniejszenie ich liczby też będzie sukcesem.
Informacje o niszczeniu przystanków i autobusów można zgłaszać na adresy:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W końcu mieszkańcu, to także Twój Przystanek

Poniżej pełna treść komunikatu:
 
Szanowny Mieszkańcu,

Jeżeli zaobserwowałeś dewastację wiaty przystankowej, próbę przekształcenia jej w obskurny obiekt, nagraj film, zrób zdjęcie i zgłoś ten fakt do biura Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej Sp. z o.o. w Ostródzie osobiście lub na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Gwarantujemy Ci jednocześnie pełną anonimowość i brak możliwości identyfikacji Twojej osoby przez innych. Dla wszystkich tych, których informacje okażą się cenne i pozwolą ująć sprawców dewastacji, czekają nagrody w postaci: biletów miesięcznych, voucherów na rejsy w sezonie 2016, oraz inne nagrody rzeczowe.
Akcja „Mój przystanek” trwa od 4 grudnia bieżącego roku do końca stycznia 2016 roku. Ważny jest każdy sygnał, a kluczem do sukcesu ma być nasza wspólna aktywność.
Nie bądź więc Mieszkańcu biernym obserwatorem: to Twój PRZYSTANEK