fbpx

Ruszyła procedura referendum za odwołaniem burmistrza Ostródy

Burmistrz Ostródy Zbigniew Michalak
Burmistrz Ostródy Zbigniew Michalak
Zapowiedź próby odwołania Zbigniewa Michalaka z fotela Burmistrza Ostródy nabrała realnego kształtu. Dziś do Urzędu Miejskiego w Ostródzie wpłynęło powiadomienie o zamiarze przeprowadzenia inicjatywy referendum, którego przedmiotem ma być obwołanie Burmistrza Miasta Ostróda przed upływem kadencji.

 

Około 14:30 Delegatura Krajowego Biura Wyborczego w Elblągu przekazała nam, że zawiadomienie jeszcze do nich nie dotarło. Jednak kwadrans później pełnomocnik Mariusz Kłokocki poinformował nas, że jest już w siedzibie Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Elblągu w celu złożenia zawiadomienia.

Referendum jest ważne, jeżeli do urn poszło co najmniej 3/5 głosujących spośród tych, którzy uczestniczyli w wyborach, w których wybierano wójta. Inicjatorzy mają teraz 60 dni na zebranie podpisów.

Uzasadnienie procedury referendalnej

Powodem zainicjowania procedury referendalnej jest fatalna polityka personalna, uprawiana przez Burmistrza Zbigniewa Míchalaka i brak jakiejkolwiek wizji prowadzenia samorządu. Podejmowane przez Pana Burmistrza decyzje, to z jednej strony skutek niedoświadczenia Samorządowego, z drugiej nieumiejętność zarządzania w ogóle. Minął rok od zaprzysiężenia niestety nie widać żadnej wizji rozwoju Ostródy. Brak też planu inwestycji.

Burmistrz Michalak zrezygnował ze współpracy z Radą Miejską, jak również z najbliższymi miastu samorządami, Gminą Ostróda oraz Powiatem Ostródzkim. Rodzi to niepotrzebne konflikty ze szkodą dla mieszkańców naszego miasta. Brak takiej współpracy doprowadził m.in. do chaosu w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej na linii miasto-gmina. Został on tylko chwilowo zażegnany.

Nadal nieczynny jest basen, remontu którego Burmistrz nie potrafi dokończyć. Zmniejszone zostało finansowanie klubów sportowych kosztem prywatnej szkoły mistrzostwa sportowego, której właścicielem był Zbigniew Michalak, a którą obecnie prowadzą członkowie Jego najbliższej rodziny.

Jedną z Iokalnych gazet uczynił swoją „tuba propagandową", którą finansują spółki miejskie. To tylko niektóre 2 zarzutów mieszkańców Ostródy wobec Zbigniewa Michalaka. Nie o takie „zmiany” chodziło tym, którzy w ubiegłorocznych wyborach postanowili powierzyć ten zaszczytny urząd właśnie jemu. Został obdarzony zaufaniem, a w zamian stal się władzą arogancką, która nie słucha głosu mieszkańców i nie realizuje swoich obietnic. Jest za to prywata i wszechobecny nepotyzm.

Aktualizacja 2019-11-25

W odpowiedzi na naszą prośbę otrzymaliśmy oświadczenie Burmistrza Ostródy Zbigniewa Michalaka.

Pierwszy rok sprawowania przeze mnie funkcji burmistrza przebiegał pod znakiem naprawiania zaniedbań, marnotrawstwa a często i patologii zastanych w mieście. Musiałem podjąć wiele trudnych decyzji personalnych i organizacyjnych dotyczących tak działania samego Urzędu jak i spółek miejskich. W efekcie tych decyzji w bieżącej kadencji udało się zaoszczędzić setki tysięcy publicznych pieniędzy Ostródzian, ale zdaję sobie sprawę, że jednocześnie naruszyłem interesy wielu osób i grup w Ostródzie.  Do czasu referendum będę po prostu rozmawiał z Mieszkańcami, obiektywnie i uczciwie przedstawię to co zrobiłem jako burmistrz, co jeszcze chcę zrobić, ale też to co mi się nie udało, a potem z pokorą poddam się demokratycznemu werdyktowi wyborców. Jestem jednak przekonany, że większość Mieszkańców nie chce brać udziału w czysto politycznym i motywowanym partykularnymi interesami referendum.

Zawsze byłem, jestem i będę dla Ostródzian.

Komentarze  
# RE: Ruszyła procedura referendum za odwołaniem burmistrza OstródyJ. 2019-11-22 17:49
Kłokocki TK ten który w dogrywce wyborów do rady miasta uzyskał legendarny wynik... 1 głos?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# 1 glos klokockiegoMartyna 2019-11-26 17:21
Sam na siebie zaglosowal. A teraz sieje zamet i propagande.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# RE: Ruszyła procedura referendum za odwołaniem burmistrza OstródyOstródzianin 2019-11-22 21:38
Kłokocki to ten sławny Ostródzki malkontent znany w Ostródzie członek klubu tenisa stołowego ze 140000 tys budżetem i zerowymi sukcesami jego zawodników. Kasy brak to trza Michalaka odwołać może drugi coś sypnie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Były prezes ŻOEAda 2019-11-23 07:04
Waldemar mu da
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# RE: Ruszyła procedura referendum za odwołaniem burmistrza OstródyMario 2019-11-23 20:59
Kłokocki to tylko popych . czemu nie podpiszą się ci alkoholicy co walą wóde w knajpie u czecha
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# RE: Ruszyła procedura referendum za odwołaniem burmistrza OstródyMaxiKing 2019-11-23 21:57
Od bohatera do zera.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# referendumnomar 2019-11-25 09:22
Nawiązując do złożonego wniosku o przeprowadzenie referendum mające na celu odwołanie burmistrza pana Michalaka, proponuję aby wzorem gminy Bałtów przeprowadzić również referendum o odwołania całej Rady Miejskiej. Uważam, że w obecnej sytuacji było by
to sensowne i logiczne.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# RE: referendumkibic 2019-11-25 10:23
Nareszcie jakaś rozsądna propozycja
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Byłoby logiczneodwołanie tylko rady 2019-11-28 17:49
miasta. Nie chcą się dogadać z burmistrzem, to nie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# referendummarta 2019-11-25 10:24
ktos sie uwzial na burmistrza po prostu rererendum trzeba zrobic wsrod radnych miasta to oni robia ten caly balagan
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# RE: referendummarty 2019-11-25 19:55
Żeby się dogadywać, potrzeba rozmowy. On tego unika
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# referendumjakub 2019-11-25 11:45
klokocki wek stary przekret Mieszkancy nie dajcie sie zwiesc tym bredniom O wszystko obwiniaja burmistrza a gdzie reszta ludkow chocby z radnych przeciez oni klada burmistrzowi klody pod nogi Nie potrafia sie dogadac... co bylo ostatnio na sesji rady ... jeden wielki dym !A przeciez tam burmistrza nie bylo...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Olać to..Jan 2019-11-25 12:40
Olać trzeba te całe referendum i tyle.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# RE: Olać to..janina 2019-11-25 19:51
Olewać to on olewa wszystkich
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# referendumdako 2019-11-25 12:42
Referendum to próba powrotu do starego układu...PiS chce powrotu do koryta, którego Michalak ich pozbawił, PO i Wademar G. chcą przy okazji coś ugrać dla siebie... Przewodniczący RM już coś ugrał dla siebie na tym konflikcie Rada-Burmistrz..(Prezesur a szpitala od starosty)... referendum to tylko strata pieniędzy... ludzie..nie dajcie się zwieść że będzie lepiej jak stary układ powróci...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# RE: referendumhi hi hi 2019-11-26 08:11
Toć były burmistrz nielubiany uz w PiS jest. Senator odsuneła go od władzy, i to właśnie senator ustanowiła prezesa w MPEC.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# referendumzaraza 2019-11-25 13:55
Pan Michalak musi spokorniec i bedzie dobrze... szkoda kasy na referendum bo i tak mieszkańcy nie wezmą udziału.
A burmistrzowi niech ta sytuacja da do myślenia i niech wyciągnie wnioski ze swoich decyzji...dajmy mu szansę....A niby kto miałby teraz startować?? Czesław?? Waldemar?? Tym Panom dziękujemy..
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# RE: referendumzuza 2019-11-25 18:34
Spokornieć??? Ten człowiek już niczego się nie nauczy. On ie chce i tyle. A krzywdy, które wyrządził innym cofnie? Każdy inny lepszy od niego
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Nie pamietasz krzywdwyrządzonych ludziom 2019-11-28 17:59
przez Czesia i Jego Szarą Eminencję???Masz krótką pamięć. Michalak sto razy lepszy od Najmowicza.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# karma wracafuna 2019-12-02 19:25
Jeden wart drugiego nic im nie brakuje a na krzywdzie ludzkiej nikt daleko nie zajedzie. Przyszed czas na Najmowicza i przyjdzie na Michalaka. Najmowicz chociaz w jednym byl lepszybo jak ktos nabywal prawa do emerytury to bylo do widzenia. teraz w spolkach, urzedzie,osirze, centrum kultury mnogo od emerytow. Ludzie nie maja pracy a etaty pozajmowane i w kolejeczke do mopsu. To te miejsca pracy obiecane przez Michalaka tprzed wyborami ale tylko w gadce
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# referendummirek 2019-11-25 17:26
zgadzam sie dac szanse dla michalaka ktoremu zarzuca sie brak wspolpracy z radnymi a moze to oni nie chca z nim wspolpracowac bo nie jest z Pisu i sie nie daje najlepiej eszystko zwalic na jednego to tak nie dziala ... ja jestem przeciw glosowaniu szkoda kasy a luksusu i tak nie bedzie
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# RE: referendumjanek 2019-11-25 18:31
Dobre sobie, a Struk, Orzechowska i Kierozalski, którzy nim sterują to kto ???
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# RE: referendumJ. 2019-11-26 14:04
Janek, Janku drogi, żebyś ty wiedział jakie głupoty wypisujesz ;)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# osądRoman 2019-11-25 20:31
Ludzie przestańcie z tym referendum , narzekają że kasy nie ma a takie referendum kosztuje. Dajcie człowiekowi dokończyć kadencje i wtedy rozliczajcie. Co można przez rok zrobić. komuś bardzo zależy na zmianie . A zagrywki w stosunku do rodziny to już przesada. Jak tak można. "Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień.... " Podejrzewam że wiele osób nawet nie wie co sie tak naprawdę dzieje a przyklaskuje. Skoro większość mieszkańców wybrała to uszanować należy decyzję.Bo jak tak dalej pójdzie to nikt nie będzie chodził na wybory. Miłego wieczoru wszystkim życzę
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Referendumnomar 2019-11-25 21:18
Dako całkowicie zgadzam się z Tobą, że jest to próba powrotu do starego układu.Niektórzy radni chcą spełnić swoje urojone życiowe ambicje i zostać burmistrzem. Bardzo aktywni są trzej radni, dwóch z nich już w przeszłości kandydowali na burmistrza, z tego ci pamiętam to jeden z nich uzyskał około 1000 głosów natomiast drugi w ostatnich wyborach ponad 2000 głosów i nie pomogło mu w wygraniu sprowadzenie do Ostródy pani poseł Kopacz i pani poseł Wielichowskiej. Pan ten zapomniał już jak się czuje człowiek w brutalny sposób atakowany niech cofnie się pamięcią do czasu, gdy był prezesem jednej ze spółek miejskich i jakie ataki były na jego osobę i jak on to znosił i jego rodzina. Czyżby teraz odreagowywał atakując burmistrza.
Panowie co miesiąc wpływa na Wasze konto 2013,10 zł tytułem diety, myślę, że macie świadomość, że są to pieniądze z moich i mieszkańców Ostródy podatków i to powinno Was obligować do sumiennego wykonywania obowiązków , merytorycznej dyskusji a nie do obelżywych słów pod adresem burmistrza i wiceburmistrza notabene kobiety.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Dać szanse MichalakowiMarta P. 2019-11-26 14:59
Michalak powinien dalej pracować. Rozliczyć go należy za 2-3 lata. Teraz walczy ze starym układem Najmowicza i całej klity przez którą miasto nie ma pieniędzy na naprawy remonty i inwestycje. Tyle kasy co pochłonął basen za czasów Najmowicza to skandal i tym powinny zająć się odpowiednie służby. A kłamał, że w grudniu odda basen. Zatuszowałby wszystko i wszystkie machlojki zostałyby ukryte. Dlatego tak jego beton walczy z Michalakiem bo nie chce się ułożyć i grać tak jak oni każą. A Radni są ewidentnie przeciwko Michalakowi bo są z układu Najmowicza. Najlepiej nie iść na te referendum. A kosztami obciążyć radnych i Kłokockiego. Kolejny fałszywy człowiek ze starego układu który został odcięty od koryta. Ludzie nie wierzcie tym kłamcom.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ten pan radny to arogant i mścicielMonika 2019-11-26 15:12
Ten pan to arogant i mściciel. Pójdzie po trupach żeby zniszczyć wroga a dla niego takim wrogiem jest Pan Michalak. Kłamstwo i obłuda to domena poprzedniej władzy a jak jest szansa na poprawę to próbują to zniszczyć.

Cytuję nomar:
Dako całkowicie zgadzam się z Tobą, że jest to próba powrotu do starego układu.Niektórzy radni chcą spełnić swoje urojone życiowe ambicje i zostać burmistrzem. Bardzo aktywni są trzej radni, dwóch z nich już w przeszłości kandydowali na burmistrza, z tego ci pamiętam to jeden z nich uzyskał około 1000 głosów natomiast drugi w ostatnich wyborach ponad 2000 głosów i nie pomogło mu w wygraniu sprowadzenie do Ostródy pani poseł Kopacz i pani poseł Wielichowskiej. Pan ten zapomniał już jak się czuje człowiek w brutalny sposób atakowany niech cofnie się pamięcią do czasu, gdy był prezesem jednej ze spółek miejskich i jakie ataki były na jego osobę i jak on to znosił i jego rodzina. Czyżby teraz odreagowywał atakując burmistrza.
Panowie co miesiąc wpływa na Wasze konto 2013,10 zł tytułem diety, myślę, że macie świadomość, że są to pieniądze z moich i mieszkańców Ostródy podatków i to powinno Was obligować do sumiennego wykonywania obowiązków , merytorycznej dyskusji a nie do obelżywych słów pod adresem burmistrza i wiceburmistrza notabene kobiety.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Stop starym układomJaromir J 2019-11-26 15:05
Ci ludzie próbują kuchennymi drzwiami dojść do władzy. Ludzie nie wybrali was w demokratycznych wyborach bo was nie chcieli. Uszanujcie to i nie naciągajcie miasto na dodatkowe koszty. Pan Kłokocki wiele razy przy alkoholu opowiadał że jak burmistrz dla nich nie da odpowiedniego zajęcia za odpowiednie pieniądze to pożegna się ze swoją pracą. Liczę na wasz rozum mieszkańcy że nie uwierzycie w te krzywe afery przeciwko burmistrzowi i pokażecie im że nie tak się to robi nie idąc wcale na te wybory
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# nie iść na referendumPiotr Paweł 2019-11-26 15:24
Proponuje nie iść na te referendum i pokazać tym radnym że tak nie zdobywa się władzy. Michalak otworzył się na mieszkańców, można z nim się spotkać i porozmawiać co nas mieszkańców boli a co się podoba. Radnym się to nie podoba bo możemy wreszcie powiedzieć coś głośno
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# postępowanie radnych i klokockiego to kpinaPatrycja Kra 2019-11-26 15:46
Panowie radni panie Klokocki. Nie wybraliśmy was bo nikt w was nie wierzy. Jesteście umoczeni w swoich układach a nam mieszkańcom to nie pasuje. Dlatego uszanujcie to że to nie was wybraliśmy i w kolejnych wyborach byłoby tak samo. Pan i pan Graczyk to powinniście się wstydzić za to jakimi fałszywymi ludźmi jesteście.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Pan Michalak na plusWładeczek 2019-11-26 16:01
Nie byłem zwolennikiem pana Michalaka ale widzę teraz jaki mur ma do rozkruszenia. Jego decyzje są nastawione na zysk dla miasta a także na rozwój. Największa ilość imprez w lato nad jeziorem, atrakcje dla dzieci. Miałem gdzie iść z wnukami. Przeczuwałem że człowiek bez poparcia politycznego szybko może zostać zdeptany i tak właśnie próbują zdeptać go radni i inne osoby z wiadomymi powiązaniami. Oskarżanie pana Zbyszka o to że nie działa basen to skandal. Niech przedstawi poprzednia władza raport na to co zrobiła, ile wydała i na co bo pieniądze tam się rozchodziły jak świeże bułeczki ale niekoniecznie na ten basen. A pan Kokocki to ten pan kurek który zawsze otwarcie bronił i walczył o pana Czesława. Wasz czas się skończył to dajcie pracować innym
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Oby zostałJurek Z. 2019-11-26 16:49
Oby został. Wielu ludziom co byli u władzy przeszkadza bo wychodzą ich machlojki i brudy. Chcą go usunąć i uciszyć bo łatwiej będzie wyciszyć afery.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Właśnie.Przyszedł KTOŚ 2019-11-28 19:21
spoza układu i niektórym skończyły się konfitury. Panie Zbigniewie, tak trzymać!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Klokocki-smiechu warteMartyna 2019-11-26 17:17
Haha Klokocki nie moze przezyc ze nie moze sie dobrac do panstwowych pieniedzy. Dobre czasy sie skonczyly prosze pana i prosze sie zajac praca a nie politycznymi zagrywkami niszczyc czlowieka ktory moze jeszcze duzo dla naszego miasta zrobic. Pioerwszy raz ktos bezpartyjny bez ukladow nie zasyfiony polityczna padlina i tak bardzo przeszkadza tak tym ktorzy za sznureczki dlugo ciagali. Oby pana podliczyli za te referendum i zeby ze swoich pan zaplacil. Mam nadzieje ze ktos poda do publicznej wiadomosci ile to kosztowalo i na jakie stratry z tego powodu naciagnal pan miasto.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ReferendumJózef Cybulski 2019-11-26 19:22
Niesprawiedliwym jest rozliczanie człowieka zanim nie skończył swojej misji. Odpowiada za błędy i rozrzutność poprzedników i zbiera baty za to za co nie powinien. Poprzedni zarząd powinien odpowiedzieć za wiele niepowodzeń obecnego burmistrza. Rada miasta ewidentnie kopie dołki pod burmistrzem. Tylko jaki mają w tym cel
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# kto jest klokockiJulian Elektonik 2019-11-26 19:26
Kto to jest ten Kłokocki? Mało mu tego co już wyciągnął z pieniędzy Ostródzian? Tacy ludzie nie są we władzach miasta mile widziani co pokazały już wybory. Nie chcemy was dlatego was nie wybraliśmy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Odwołać radnychMartynia 2019-11-26 19:34
Skończcie z tą komedią. To was radnych trzeba odwołać. Wasze postępowanie ku szkodzie Ostródy jest poniżej krytyki.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Szkoda kasyStaszek 2019-11-26 20:28
Lepiej zostać w domu. Szkoda tylko naszych pieniędzy. Michalak mocno wadzi poprzednikom.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# zakłamaniemadonna22 2019-11-26 23:01
Pan Graczyk najwiekszy krzykacz byl już u wladzy i nic dobrego dla Ostródy z tego nie wyszlo drugi p Kowalski był dyrektorem Specjalnego Osrodka na grunwaldzkiej wylecial z hukiem, a teraz jaki uczciwy zenada jak macie śmialośc rozliczac kogokolwiek jak sami jesteście jeszcze gorsi
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# referendumjanie 2019-11-27 12:34
Chciałbym przypomnieć radnym ze to rada swoimi uchwałami sprawuje władzę , a burmistrz wykonuje jej uchwały. Nie słyszałem ani jednej uchwały jaka by wyszła od radnych. Pan Kowalski zarzucał burmistrzowi że nie może zbudować większości w radzie. Pytam się czy ma budować większość tak jak były burmistrz. Zatrudniając radnych w spółkach i urzędach miejski. Zatrudniając żony radny , stwarzając kierownicze etaty dla radnych. Jeśli o takie budowanie większości chodzi niektórym radnym to proszę być szczerym i powiedzieć jakie chcecie mieć stołki.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# referendumJa również nie 2019-11-28 10:07
dokładnie..nie ma współpracy z radą, wójtem i starostą bo Michalak nie chce iść na układy,.. to czym zajmuje się 2/3 radnych na sesjach to skandal...oby więcej mieszkańców obejrzało relacje z kilku sesji to się przekona, że przydałoby się wymienić radnych, a nie burmistrza..
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Dokładnie.Jestem tego samego 2019-11-28 18:03
zdania i tyle.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# dziekujemyMichalakowi 2019-12-02 20:01
Glosowalem na Michalaka i mocno sie zawiodlem, niestety jest on czlowiekiem nie slownym, msciwym, nie liczacym sie z nikim i niczym. Juz nie wierze w zadne zapewnienia okazal sie taki sam jak jego poprzednik, ktoremu Ostrodzianie powiedzieli dosc!. Nie takich ludzi nam potrzeba do kierowania miastem. gdzie sa miejsca pracy dla mlodych? stolki w urzedzie pozajmowane juz przez kolesi?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# RE: dziekujemyOstródzianin 2019-12-04 12:27
Proszę podać jakie "stołki" i przez jakich "kolesi" Michalaka zostały pozajmowane?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
Dodaj komentarz
Regulamin zamieszczania komentarzy

Niniejszy regulamin podaje jedynie wytyczne a nie ścisłe reguły dotyczące publikacji komentarzy. Użytkownik publikuje swoje komentarze wyłącznie na własną odpowiedzialność. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników.
Redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy bez podania przyczyny.
Użytkownik zamieszczając komentarz automatycznie wyraża zgodę na opublikowanie wypowiedzi zarówno w portalu jak i wykorzystaniu przez podmioty współpracujące.
Będziemy usuwać:
- komentarze zawierające treści sprzeczne z prawem
- komentarze zawierające treści propagujące przemoc i dyskryminację
- komentarze zawierające wulgaryzmy
- komentarze zawierające treści reklamowe
- spam
- komentarze zawierające wyłącznie odnośniki do innych stron
- komentarze zawierające treści obrażające inne osoby
- powtarzające się komentarze
- komentarze znacząco odbiegające od tematu

Wpisy zawierające uwagi, zastrzeżenia zarzuty lub inne treści pod adresem redakcji prosimy kierować bezpośrednio do redakcji. Umieszczone w komentarzach będą usuwane.

Poziom wypowiedzi zależy od osób piszących, dlatego zachęcamy do pisania zgodnie z zasadami ortografii a przede wszystkim na temat.

Komentarze są publikowane w sposób automatyczny niewymagający ingerencji administratora. Jeśli uważasz, że opublikowany komentarz łamie regulamin prosimy zgłosić ten fakt za pomocą odnośnika "Zgłoś administratorowi". Po zapoznaniu się zarówno z treścią komentarza jak i zgłoszenia administrator podejmie decyzję o zdjęciu komentarza z publikacji bądź pozostawieniu go.

Wszelkie kwestie sporne proszę kierować bezpośrednio do redakcji.

Administrator w sposób suwerenny i ostateczny podejmuje decyzję o zdjęciu komentarza z publikacji.
Jeśli z jakiegoś powodu nie zgadzasz się z podanymi tu wytycznymi nie zamieszczaj komentarza.


Regulamin obowiązuje od 2012-04-19