fbpx

Nieoficjalne wyniki wyborów w Ostródzie

urna.jpgW niedzielę 9 października odbyły się wybory parlamentarne. Wybieraliśmy kandydatów do Sejmu i senatu. Nowością był wybór senatorów w okręgach jednomandatowych. Frekwencja w Ostródzie była niemal jednakowa w wyborach do sejmu i senatu i wynososła niemal 50%. W powiecie ostródzkim około 40%. Na chwilę obecną nie ma jeszcze oficjalnych danych.

Wybory do sejmu

Frekwencja miasto Ostróda - 49,61 %
Frekwencja Powiat ostródzki - 40,09 %

Najniższa frekwencja w powiecie: gm. małdyty - 29.31 %

Najwyższa frekwencja w Ostródzie:
57,39% - Szkoła Podstawowa Nr 3, Rycerska 5

Najniższa frekwencja w Ostródzie:
28,38% PZOZ w Ostródzie S.A.

W mieście Ostróda wydano 13488 kart, głosów ważnych oddano 12781 (94.76%)

Wybrani kandydaci do sejmu:
Kandydat Głosy %

Babalski Zbigniew

2 057

16,09%

Brzezin Gustaw Marek

849

6,64%

Rymarska-Pszenna Maria Bernadeta

467

3,65%

Hoch Henryk Paweł

1 070

8,37%

 

Wybory do senatu

Frekwencja miasto Ostróda - 49,84 %
Frekwencja Powiat ostródzki - 39,98 %

Najniższa frekwencja w powiecie: gm. małdyty - 29.31 %

Najwyższa frekwencja w Ostródzie:
Szkoła Podstawowa Nr 3, Rycerska 5 - 57,39%

Najniższa frekwencja w Ostródzie:
PZOZ w Ostródzie S.A., Władysława Jagiełły 1 - 28,38%

Kandydat Głosy %

Gorczyca Stanisław Andrzej

5 076

40,97%

Nosewicz Jan

3 915

31,60%

Szarmach Wincenty

288

2,32%

Żaryn Jan Krzysztof

2 070

16,71%

Żuchowski Piotr

1 042

8,41%


Wyniki wyborów do senatu w mieście Ostróda na podstawie 94,74% protokołów obwodowych komisji wyborczych.

Komentarze  
# ANTYPRYK 2011-10-10 08:20
Brawo wyborcy! Widzę Ze tak do senatu jaki i sejmu wygrali Panowie którzy przez cztery lata reprezentowali nas w sejmie. To jak bardzo wspierali i pomagali regionowi z którego się wywodzą niech świadczy choćby stan przebudowy drogi numer 7 oraz 15 i 16. Jeśli któryś z wyborców tych Panów może przedstawić jakieś osiągnięcia poza pobieraniem kasy to bardzo proszę bo jakoś nie pamiętam.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Jerzy 2011-10-10 08:25
Senator Gorczyca nadal będzie o nas "dbał w senacie". Teraz dopiero poczułem się pewnie i bezpiecznie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Zmartwiony 2011-10-10 09:16
Normalnie wstyd mi za wyborców PO. Oślepliście, czy co? Nicniemogący Tusk, lenistwo całej rządzącej ekipy, afery, okradanie obywateli... żenada. Daliście się nabrać na ten śmieszny PR.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# optymista 2011-10-10 12:39
;-) NAPEWNO BEDZIE "LEPIJ" ZAWSZE TAK JEST!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# bob 2011-10-10 13:31
Wybory wygrała Platforma, ponieważ ten elektorat nie chciał aby wygrało PiS. Nic w tym dziwnego, ale....wyborcy Platformy nie kierowali się programem tylko chęcia aby kaczor nie dopadł do włądzy- boją sie czegoś? przecież w woj. war-mazur. bezrobocie aż piszczy, a ci biedniejsi ida głosować na PO. Przecież wiadomo jaką jest partia premiera Tuska. Jeżeli ktoś nie wie to niech zasięgnie znaczenia pojęcia- liberał!!!i myslicie ze bedzie wam lepiej? to powodzenia. Albo lepszy przykład- bezrobotni absolwenci wyzszych szkół. To za ich głosy tusk wygrał poprzednie wybory parlamentarne. I jak im się odwdzięczył? Co dziwne wiekszość tych, którzy głosowali pare lat temu na tuska ponownie idzie zagłosowac na tuska- nie dla tego bo podoba się jego program, ale po to aby kaczor nie był przy włądzy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# maxel 2011-10-10 14:10
Drogi Bobie.A czy masz pewność że pod rządami PIS byłoby lepiej?Skoro za PISu było tak dobrze to czemu rządzili tylko 2 lata?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# inżynier 2011-10-10 17:54
Tak senator Gorczyca o Nas zadbał. Zlikwidował dwie jednostki wojskowe. Bo po co obywateli ma pilnować Wojsko mógłby rzec na swą obronę. Ostródzianie tą mądrzy ludzie ich pilnować nie muszą ;)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# wraf 2011-10-10 19:37
Gorczyca szybko wyczuł temat płatnych wczasów i postanowił z posła przekwalifikować się na senatora, a co może senator? nic, ale reprezentuje nas
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Kamikaze 2011-10-10 20:13
Ja się tylko dziwię co u nas robił Pan Żaryn, co on wie o naszym terenie jak on pochodzi i mieszka na południu Polski. Aż dziw bierz jak obywatele powiatu zapatrzeni są w osoby partyjne ale nie z naszego powiatu. Ja się pytam Platformy i p. Gorczyce kiedy będą obiecane 4 lata temu jednomandatowe okręgi wyborcze. Boicie się że wtedy naród podziękuje wam raz dwa, a i takie osoby jak p. Żaryn nie będą miały racji bytu na rynku leni parlamentarnych - to już posadka w IPN'ie nie wystarcza
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# m 2011-10-11 13:10
rp.pl/.../...
Zielona wyspa to i wynik nie dziwi.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# historyk 2011-10-12 21:52
bob-popieram cię.Biedny region,Polska "C"Tak,Tak bo tak jest.a tu na POlszewików ludzie głosują?Nie do wiary,już takim być POrąbanym.A gdzie ta zielona wyspa,praca dla Polaków z Anglii i zachodniej Europy?No same cuda Tuska miały być.Obiecanki cacanki a głupiemu radość,co?Afera stoczniowa,afera Misiaka,afera hazardowa,przypomnę że senator Misiak ze Szczecina chciał się dorobić na bezrobotnych stoczniowcach.miały być drogi,kolej wszystko szybkie jak na zachodzie i co mamy PALIKOTA stwór stworzony przez TUSKA.Wygrali te wybory narkomani,geje i sataniści z ateistami finansowanymi przez Urbana i Jonasza wydawcę antyklerykalnej gazety.Zobaczymy za cztery lata jaka to Polska będzie z koziołkami matołkami.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ANTYPRYK 2011-10-13 19:48
@historyk i po co ujadasz Pisiorku?Polacy wybrali Paliokota bo mają już dość średniowiecznej Polski. Młodzi ludzie wyjeżdżają za granicę i doznają szoku.Widzą społeczeństwa które mają wolność wyboru , są tolerancyjne. Wreszcie społeczeństwa które nie są zniewolone przez Kler!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# m 2011-10-13 21:47
Do ANTYPRYK
"Młodzi ludzie wyjeżdżają za granicę i doznają szoku.Widzą społeczeństwa które mają wolność wyboru "
A jak tu wybrać w Polsce?
1. WC Damski-wpadasz a tu pani Anna z członkiem Ryszarda.
2. WC Męski- rozglądasz się czy nie ma Biedronia.
A odnośnie zniewolenia to jeszcze jest zniewolenie TUSKVISION 24.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# historyk 2011-10-15 15:58
Hej Antypryk!!!Jak ja jezdziłem na zachód to chyba ty pieluchy w zębach nosiłeś POrąbańcu.POlszewiki z PO i SLD taka Polskę ci dali a ty myślisz o średniowieczu?Palikot ci da Polskę z Tuskiem na spółkę tolerancyjną taką jak kiedys mówiła Aniela Multikulti a dzisiaj krzyczy z ambony Bundestagu że kolorowi nie asymiluja sie z większością.Tak Tak będziesz większością a słuchać masz mniejszości.To tylko jeden przykład a jest ich tysiące,jedz i zobacz we Francji a zwłaszcza w Paryżu,albo Berlin pełen gejów,gdzie ty byś był dyskryminowany przez nich właśnie to jest twoja tolerancja.Nie udawaj bos ty chyba Gej no nie?HaHaHA!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# historyk 2011-10-15 16:02
Herzliche Gluckwunsche dla Herr Heinricha Paula Hocha z Geselschaft Deutscher Minderheit in Osterode Ost Preussen.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ANTYPRYK 2011-10-15 20:32
@historyk: Nie porównuj zagranicy do Watykanu bo chyba tylko tam twoje katolickie dupsko było! Nie nie jestem gejem. Mam żonę i dwójkę małych dzieci.Chcę żeby same za siebie decydowały a nie kler ma im mówić kto ma występować w tv a kto nie!!!I wolę Tuska z Palikotem niż Kaczora z Macierewiczem i Rydzykiem !!!!Ale ktoś zaślepiony i zacofany taki jak ty nigdy tego nie zrozumie Kacza jego mać!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# historyk 2011-10-15 22:09
Hej Antypryk!!!W Watykanie nie bylem ale Niemcy i Francja zjezdziłem byle kilkakrotnie w wielu miastach w tych krajach.Tusk zrobił "to" że zagłosowałem na PIS,a Komorus gajowy zrobił "to" że zostałem obrońcą krzyża.A ten bulterier Tuska Palikot zrobił "to" że wziąłem różaniec do ręki i teraz odmawiam dziesiątki zdrowasiek.ty myślisz że wszystkie rozumy pozjadałeś?Już w 1999roku były próby obalenia krzyża ze żwirowiska w Oświęcimiu.2000 lat jest walka z kościołem, a ty go nie obalisz.był taki Adolf Hitler co religie w 1942 roku ze szkoły zlikwidował i dzwony na armaty zabierał i co?czy tym wygrał?no nie!!!A niejaki Josif Dżugaszwili ps.Koba i Stalin to co robił z cerkwią burzył cerkwie i wygrał z religia nie!!!I ty nie wygrasz z religią i kościołem a przyjdzie kiedyś czas to powrócisz do niej na kolanach.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ANTYPRYK 2011-10-16 10:36
@historyk: Właśnie w tym jest problem że tu nikt nie ma ochoty walczyć z religią!!Jestem osobą tolerancyjną więc nie obchodzi mnie czy ktoś wychwala Boga Allacha czy inne Bóstwa.Problemem w naszym pięknym kraju jest Kler oraz tzw Konkordat !!! Płacimy ogromny haracz obcemu Państwu oraz pozwalamy klechom na wszystko!!! Agitacja polityczna z ambony,opływanie w luksusach,wpieprzanie się w sprawy kraju to powoduje że młodzi ludzie wypinają się na kościół!!Ja też chodziłem na religię do katechezy i żyję!!!Nie chcę żeby moje dzieci kiedy nie mają ochoty chodzić na religię były napiętnowane i wytykane palcem w tym pięknym kraju.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ANTYPRYK 2011-10-16 11:28
@historyk: A jeszcze co do twojej argumentacji odnośnie gejów to nie wiem czy wiesz gdzie w kraju jest najwięcej aktów homoseksualnych to ci odpowiem są to seminaria! Nie wspominam już o pedofilii bo to jest już zmorą małych parafii. Kościół od wielu już lat stara się robić wszystko żeby ten fakt tuszować. Przytoczyłeś tu przykłady walki z religią przez Stalina i Hitlera. Jako że podpisujesz Historyk to nie muszę ci przypominać w jaki sposób kościół walczył z niewiernymi(wojny krzyżowe oraz podbijania i grabienia suwerennych społeczeństw pod przykrywką wiary)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# historyk 2011-10-16 19:44
Hej Antypryk!!!Naczytałeś się gazet Urbana i Kotlińskiego.Pedofilię należy eliminować,chciał to zrobić twój idol Tusk i co wyszło z obiecanek,nic nie wyszło z jego cudów co miał zrobić przez te ostatnie cztery lata.A Średniowiecze dawno zostało potępione przez kościół.A jeżeli mówisz "państwo pozwala" to przecież twój idol Tusk cudotwórca wszechobecny na to pozwala.Idż na posła i zmień to.A może ty od Palikota,nooo tak chyba jest.W jednym się zgodzę z tobą że pedofilstwo należy w zarodku niszczyć czyli od homoseksualizmu z tamtąd jest początek.Tolerancja wszechobecna na to pozwoliła.A dziecko gejom po co potrzebne,a ślub po co?To jest normalne?To jest chore.Dziwię sie że dzieciom nie pozwalasz chodzić na religię,bo jak same nie chcą?musi ich ktoś do tego posówac i zniechęcać,a ty chyba ich zniechęcasz chodzić na religię bo czytasz Kotlińskiego i tego nooo już nie będę bluzgał Urbana.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ANTYPRYK 2011-10-18 13:12
@historyk: a podboju Ameryki Południowej też potępił?A co do pedofilstwa to twoje stwierdzenie że wywodzi się z homoseksualizmu to już jest jawne przyznanie się przed wszystkimi do niewiedzy i zacofania.Pedofil to człowiek chory a homoseksualizm to świadoma decyzja!! Gdzie ja ci napisałem że popieram Tuska ?Zgodzę się z tobą że nie powinni mieć dzieci ,ale ślub??? Co ci do tego? Boisz się że twój proboszcz nie będzie miał z tego kasy?? A i (...) za przeproszeniem ci do tego co,kogo i gdzie czytam!!! Ja ci się nie wtrącam że słuchasz Radio Maryja!!A jeśli chodzi o Tuska to przypomnij sobie za czyjej kadencji sejm uchwalił ustawę o kastracji Chemicznej?Gdzie napisałem że państwo na to pozwala?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# inżynier 2011-10-19 16:52
Panowie nie rozumiecie jednej podstawowej rzeczy. Ja jako przykład konserwatysty nie mam nic przeciwko ślubom homoseksualnym (pozornie nic). Legalizacja takich związków, zgodnie z literą prawa powoduje równości pomiędzy związkiem hetero i homo. A zatem równość ta ex define musi przynieść w kolejnych latach zgodę na adopcję dzieci. Bo jeśli związki te są równymi w świetle prawa to brak`zgody na adopcję w związkach homo jest już jawną dyskryminacją. Obserwując doświadczenia płynące z zachodniej Europy gdzie legalizacja małżeństw szybko pociąga za sobą adopcję dzieci przez takie "parki" jestem za całkowitym zerwaniem jakichkolwiek negocjacji z tymi środowiskami. W imię zasady dasz palec wezmą rękę
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
Dodaj komentarz
Regulamin zamieszczania komentarzy

Niniejszy regulamin podaje jedynie wytyczne a nie ścisłe reguły dotyczące publikacji komentarzy. Użytkownik publikuje swoje komentarze wyłącznie na własną odpowiedzialność. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników.
Redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy bez podania przyczyny.
Użytkownik zamieszczając komentarz automatycznie wyraża zgodę na opublikowanie wypowiedzi zarówno w portalu jak i wykorzystaniu przez podmioty współpracujące.
Będziemy usuwać:
- komentarze zawierające treści sprzeczne z prawem
- komentarze zawierające treści propagujące przemoc i dyskryminację
- komentarze zawierające wulgaryzmy
- komentarze zawierające treści reklamowe
- spam
- komentarze zawierające wyłącznie odnośniki do innych stron
- komentarze zawierające treści obrażające inne osoby
- powtarzające się komentarze
- komentarze znacząco odbiegające od tematu

Wpisy zawierające uwagi, zastrzeżenia zarzuty lub inne treści pod adresem redakcji prosimy kierować bezpośrednio do redakcji. Umieszczone w komentarzach będą usuwane.

Poziom wypowiedzi zależy od osób piszących, dlatego zachęcamy do pisania zgodnie z zasadami ortografii a przede wszystkim na temat.

Komentarze są publikowane w sposób automatyczny niewymagający ingerencji administratora. Jeśli uważasz, że opublikowany komentarz łamie regulamin prosimy zgłosić ten fakt za pomocą odnośnika "Zgłoś administratorowi". Po zapoznaniu się zarówno z treścią komentarza jak i zgłoszenia administrator podejmie decyzję o zdjęciu komentarza z publikacji bądź pozostawieniu go.

Wszelkie kwestie sporne proszę kierować bezpośrednio do redakcji.

Administrator w sposób suwerenny i ostateczny podejmuje decyzję o zdjęciu komentarza z publikacji.
Jeśli z jakiegoś powodu nie zgadzasz się z podanymi tu wytycznymi nie zamieszczaj komentarza.


Regulamin obowiązuje od 2012-04-19