Bardzo dobrze została oceniona praca Biura Obsługi Interesanta, działającego w Urzędzie Miejskim w Ostródzie.
Przypomnijmy, że Biuro zostało otwarte w listopadzie ubiegłego roku, codziennie z jego pomocy w poruszaniu się w urzędowych procedurach korzysta wiele osób.
Sprawdzenia jakie efekty przynosi funkcjonowanie Biura, dokonała warszawska firma LGPP, w ramach finansowanego przez USAID programu Partnerstwo dla Samorządu Terytorialnego.
Badanie opinii klientów Urzędu Miejskiego w Ostródzie na temat Biura Obsługi Interesanta, przeprowadzono poprzez ankietę zawierającą 10 pytań. Przez dwa tygodnie każdy klient Biura odpowiadał w niej na pytania dotyczące funkcjonowania Biura.
Po podsumowaniu wyników ankiety okazało się, że praca Biura została oceniona bardzo pozytywnie. Ankietowani podkreślili przede wszystkim skrócenie czasu potrzebnego na załatwienie sprawy, szybkość obsługi, rozumienie potrzeb klienta oraz dostępność informacji. Bardzo wysoko ocenione zostały kompetencje i uprzejmość pracowników Biura wobec interesantów. Badania takie wykonywane są w podobnych placówkach w całych kraju.