ilustracja, plansza, sesja rady miejskiej

2 Sesja Rady Miejskiej w Ostródzie - 2024-05-20

2 Sesja Rady Miejskiej w Ostródzie - 2024-05-20

Porządek obrad
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Powołanie Sekretarza obrad.
3. Proponowane zmiany do porządku obrad.
4. Wręczenie Radnej Postanowienia o wyborze.
5. Złożenie ślubowania przez Radną.
6. Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Miejskiej.
7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia burmistrza Miasta Ostróda.
8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet radnych Rady Miejskiej w Ostródzie.
9. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Ostródzie i ustalenia jej składu osobowego.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Ostródzie.
11. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Ostródzie i ustalenia jej składu osobowego.
12. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Ostródzie.
13. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia stałych Komisji Rady Miejskiej w Ostródzie i ustalenia ich przedmiotu działania.
14. Podjęcie uchwały ustalenia składu osobowego stałych Komisji Rady Miejskiej w Ostródzie.
15. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej w Ostródzie.
16. Podjęcie uchwały w sprawie zasad ustalania należności z tytułu zwrotu kosztów podróż służbowych radnym.
17. Podjęcie uchwały w sprawie wniesienia wkładu niepieniężnego (aportu) do spółki Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Ostródzie i objęcie udziałów przez Gminę Miejską Ostróda.
18. Podjęcie uchwały w sprawie uznania za ochronne lasów znajdujących się w Nadleśnictwie Miłomłyn, położonych w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Ostróda.
19. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Ostróda na lata 2024-2032.
20. Sprawozdanie Burmistrza z prac pomiędzy sesjami Rady Miejskiej i realizacji uchwał Rady.
21. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Ostródzie
22. Informacje Przewodniczącego Rady Miejskiej
23. Wolne wnioski i informacje.
24. Interpelacje i zapytania.
25. Zamknięcie II sesji Rady Miejskiej.