Wybieramy logotyp Ostróda 2012

Po przejrzeniu ponad 40 propozycji prezentujemy trzy projekty logotypu Ostróda 2012 – znaku, który przez najbliższe dwa lata będzie identyfikacją miasta w kraju i zagranicą. Nowe logo trafi na bilboardy, do spotów telewizyjnych i reklam internetowych oraz prasowych. Logotyp, w całości lub jego elementy, ma się znaleźć również na gadżetach, produkowanych w celach promocyjnych.

Opracowaniem logotypu wraz z księgą znaku zajęła się lubelska agencja Cumulus. Wykonawcę logotypu Urząd Miasta wyłonił spośród dziewięciu oferentów. Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej jest częścią projektu „Ostróda 2012 - kreacja i promocja nowej markiu regionu”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013.


 Propozycja A
 Propozycja B
Propozycja C
     


Projekt zakłada między innymi promocję miasta we Francji, Belgii, Szwecji, Niemczech i Holandii, a także organizację przedsięwzięć sportowych i społeczno-kulturalnych z zaangażowaniem ostródzkich szkół. W planie są także konferencje o tematyce sportowej oraz udział w miedzynarodowych targach. Miejski projekt „Ostróda 2012” został wysoko oceniony przez instytucję nadzorującą - Warmińsko-Mazurski Urząd Marszałkowski, zajmując pierwsze miejsce wśród projektów z zakresu przedsiębiorczości.

Gorąco zachęcamy do dyskusji na temat propozycji logotypów oraz zapraszamy do wzięcia udziału w głosowaniu, które odbywa się na portalu Facebook