Najważniejsze logo Ostródy na najbliższe dwa lata stworzy lubelska
firma Cumulus. Ofertę agencji reklamowej z południowego-wschodu
wybrano w czwartek w ostródzkim Urzędzie Miasta, spośród dziewięciu
krajowych propozycji. Nowe logo będzie firmowało sztandarowy projekt
promocyjny Ostródy, który będzie prezentowany w Polsce oraz w Szwecji,
Niemczech, Francji, Holandii i Belgii.
Agencja Cumulus wykazała się m.in. realizacją projektów dla: Centrum Dystrybucji Orlen "Platinum Oil", Agory S.A. "Radio Złote Przeboje", Urzędu Miasta Świdnik "Świdnik Miasto Wysokich Lotów". Graficy i plastycy Cumulusa mają teraz trzy tygodnie na przygotowanie trzech propozycji logotypu Ostróda 2012.
Nowe logo ma być nowoczesną kreacją nazwy miasta, symbolem umieszczanym na bilboardach, telebimach, gadżetach reklamowych. Zostanie także użyte w spotach telewizyjnych. Będzie też znakiem firmowym podczas imprez organizowanych w najbliższych dwóch latach w Ostródzie, Brukseli oraz podczas targów m.in. ITB w Berlinie.
Projekt kreacji marki Ostróda 2012, zajął pierwsze miejsce na liście rankingowej jednego z konkursów Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Na kampanię i towarzyszące jej przedsięwzięcia zaplanowano ponad 2,2 mln złotych, z czego 75 procent pochodzi z funduszy unijnych.