___

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Zrozumiałem

Mieszkańcy Ostródy protestują

protest_czwartek_IMG_7663.jpgW czwartek 1 marca 2012 w Ostródzie rozpoczął się pierwszy dzień protestów przeciwko złej sytuacji w mieście, bezrobociu, nietrafionym inwestycjom. Protestujący jako głównego winowajcę wskazują burmistrza Ostródy Olgierda Dąbrowskiego. Burmistrz broni się mówiąc, że to polityczna rozgrywka.

Protestujący blokowali dziś drogę krajowa nr 7 w miejscowości Górki oraz w okolicach skrzyżowania dróg krajowych nr 15 i 16. Obie blokady rozpoczęły się o godz. 14. Zakończyły się o godz. 16 i przebiegały w podobny sposób. Protestujący przez 15 minut przechodzili przez przejścia dla pieszych, po czym na 10 minut odblokowywali ruch. W trakcie blokady padały zarzuty pod adresem władz i samego burmistrza. Kierowcy oczekujący na przejazd otrzymywali lizaki i ulotki z informacjami o proteście i referendum.

Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie
Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie
Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie
Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie
Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie
Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie
Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie
Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie
Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie
Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie
Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie
Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie
Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie
Protest w Ostródzie Protest w Ostródzie

Komentarze  

# przemo 2012-03-01 21:25
Gudi fajne fotki!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# miś 2012-03-01 22:18
niezła farsa a czy pani z sekretariatu i ta ze świetlicy to nie powinny być w tym czasie w pracy?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Kkjj 2012-03-01 23:25
Jutro kolejny protest 2 marca 2012 godzina 15 -17 przemarsz przez ostródę start z czarnieckiego do mickiewicza
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-01 23:57
Ja rozumiem, że robola fontanna i hotel 5cio gwiazdkowy nie cieszy. Robol musi mieć śmierdzącą ubojnię indyków i rzeźnię albo dymiący Kronospan, żeby mógł wykonywać swoją robolską robotę. I jeszcze warunek robol stawia, żeby taki syfiący dookoła zakład przemysłowy miał pod bokiem bo czasu na dojazdy mitrężyć szkoda. Pytam tylko: dlaczego robol nie ruszy dupy z Mazur na Śląsk czy Zagłębia Ruhry skoro tak kocha robolowanie? Dlaczego w krainie jezior i lasów każdy jełop i nieuk oczekuje, że będzie dla niego jakaś prymitywna robota? A może języka czas się nauczyć i przekwalifikować i spróbować sił w hotelach, gastronomii czy innych usługach?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Aldi 2012-03-02 00:00
Wygląda na to że nie jest to tak jak mówią urzędnicy grupa oszołomów. Dzisiejszy protest wydaje się być zorganizowany doskonale. Jeżeli jutro się tez tak uda to Dąbrowski ma w końcu poważnego przeciwnika. Jak do tej pory przegrywa z kretesem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 00:02
c.d. Ale to za trudne. Burmistrz (kurde dlaczego akurat burmistrz a nie ksiądz proboszcz czy Komendant PSP???) musi robolowi etat zapewnić, najlepiej dożywotni i żeby robol mógł bez douczania i przekwalifikowania robić to co robi do usr*nej śmierci. Taki robol to nawet za tępy jest, żeby pojąć, że źródło jego problemów poza nim samym jest zupełnie gdzie indziej niż Urząd Miasta. Ale premier, Sejm i Rada Ministrów są daleko. Robol by się zmęczył i wykosztował na bilet, no chyba, że mu związek zawodowy załatwi. Najlepiej się powyżywać na jakiejkolwiek władzy, a że samorząd najbliżej to dalej wiaro na burmistrza!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ostrodzianin 2012-03-02 00:06
garstka oszołomów a wstyd na całą polskę
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Robol 2012-03-02 00:09
Niedługo robol wam pokaże że nie taki z niego "jełop i nieuk". Jak wielki PANICZ i niedouczony urzędnik popracuje w ubojni na rwanej umowie za psi grosz to może nieco się mu ten ciasny i przyćmiony umyślik rozjaśni.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Hiszpan 2012-03-02 00:15
Nie sraj swoim psem na nasz wspólny chodnik!!!

tokida.blox.pl/html

Polecam niezła forma promocji :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Zzagłębia Ruhry 2012-03-02 00:22
Do tokida :lol:
Wszechstronny pracownik umysłowy o profilu kreatywno-marketingowo-pi sarskim- Firma: Condohotels Sp. z o.o. (od 2008-12)

Moje poglądy dostępne są na moim blogu: tokida.blox.pl polecam również błyskotliwy profil mistrza intelektu:
www.goldenline.pl/.. ./
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Joassssia 2012-03-02 00:23
popieram.... moze wreszcie ktoś pokaże temu pożal sie boże burmistrzowi gdzie miejsce jego i jego "świty"
niech zrobi porzadek ze swoim synusiem i swoja głową a nie bierze sie za niszczenie życia innych...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Robol 2012-03-02 00:26
Z tym się mój drogi zgadzam drogi Tokida: "Po latach smutnych doświadczeń wiem jedno: z biurokracją się nie negocjuje - biurokrację trzeba zniszczyć. Można to wszakże czynić z uśmiechem na ustach."
i mała promocja twórczości a niech ma 8) tokida.blox.pl/.../. ..
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 00:28
c.d. Wystarczy popatrzeć na te przechlane mordeczki na zdjęciach przekabacone przez garstkę miejscowych warchołów do łażenia bez sensu w te i wewte po pasach. Kierowcy z dalekich stron Polski mają w du*ie Ostródę i jej wewnętrzne problemy. Jeśli taki kierowca jeden z drugim cokolwiek pomyślał to zapewne wbrew intencjom autorów blokady tylko to: "Co za banda debili nie pozwala mi przejechać i marnuje mój cenny czas!"

Pozdrawiam inicjatorów tego kuriozalnego protestu z życzeniami przetestowania waszych pustych mózgownic na najbliższej ścianie. Będzie równie sensownie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Chłop z Mazur 2012-03-02 00:29
HAHAho nie ma to jak rodzinka błysnie intelektem :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# xyz 2012-03-02 00:32
Iława ma 3 podstawówki, Kętrzyn i Giżycko po 4. To normalne, że przy takiej ilości placówek tego typu jakąś trzeba było zamknąć. Nikt tu nikomu nie chce niszczyć życia... Afere zrobili nauczyciele bo boją się o stołki. Jeśli chodzi o bezrobocie. W mieście powstanie Ostróda Arena, kolejny Hotel - to wszystko kolejne miejsca pracy. Fontanna to w znacznej więkoszści wydatek UE. Gdyby miasto nie wybudowało jej pieniądze by przepadły. Na prawdę nie warto słuchać bandy krzykaczy. Podstawówki są zamykane w całej Polsce i nikt z tego powodu nie chce odwoływać tam burmistrzów :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ABC 2012-03-02 00:37
Cała rodzinka już pisze Oj dupcia przypieka. Znaczy coraz goręcej i nerwy puszczają. Spokojnie w ubojniach robotę za 670 zł zawsze znajdziecie, nie ma dramatu. Dramat to insza sprawa :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# from UE 2012-03-02 00:41
do tokida - administracja to nie wykształcenie dla ciebie. Wydajesz się bystrzejszy niż wyglądasz na fotkach.
To drugie to po tacie?
Robotę w kołnierzyku dostałeś za dyplom i umiejętności czy ktoś ci pomógł?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# xyz 2012-03-02 00:44
do ABC widzę, że umiesz podać argumenty i pogadać na temat... Chyba to Twoja mocna strona co? Gościu piszę coś konkretnie to odnieś się do tego a nie warczysz jak dziecko z podstawówki...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# nieuk 2012-03-02 00:44
Spijta juz chłopy jutro przemarsz więc pokrzyczyta sobie
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# 2 tokida or xyz 2012-03-02 00:52
wiem że sensu i tak nie zrozumiesz ale zawsze możesz przetłumaczyć sobie to zawsze coś :lol:
Contra negantem principia non est disputandum

dobranoc mój piękny chłopcze miłej nocki
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 00:53
I widzicie. Rodzinka najbliższa a na tyłku ojca nie siedziałem i nie siedzę. Nawet jako syn się nie domagałem od burmistrza "pracy". Nie widziałem dla siebie w Ostródzie perspektyw, a konkretniej w Polsce i się zmyłem do pogrążonej w "straszliwym kryzysie" Hiszpanii. I sobie żyję tutaj skromnie i pracuję jako barman, uczę się języków i nie gardłuję miejscowym władzom, że powinni mi jakąś fabrykę postawić, żebym sobie miał dożywotni etacik wygodny i pakiet socjalny. Jak protestować to wobec autentycznych winowajców złego stanu rzeczy. Obecne protesty przeciwko samorządowi ostródzkiemu są całkowicie bez sensu. Są dyktowane tylko osobistymi urazami inicjatorów wobec burmistrza. To jeden z najskuteczniejszych samorządów w kraju w pozyskiwaniu unijnej kasy. Że inwestycje nie trafione? Się okaże. Stadion ledwie 5 mcy działa, a już się lament podnosi, że lepiej było tam postawić stolarnię, albo kolejne laminaty (coby róbota byli dla prostego luda).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 01:01
c.d. W ogóle po co komuś jakiś głupi sport i głupie hotele?! Ludzie i tak ni majo pinindzy na takie fanaberie! Też bym wolał wiadukt zamiast stadionu, ale Unia wiaduktu dofinansować nie chciała!! Lepiej więc było nic nie robić?? I szczeznąć w marazmie i mentalnym zadupiźmie jak Olsztyn?

Też w wielu sprawach z ojcem się nie zgadzam, ale im więcej głupców wokół ujada tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że jego niemały dorobek samorządowy z czasem się obroni. Będą nowe miejsca pracy (o wiele wartościowsze i lepiej płatne niż w Morlinach) - hotele, centrum wystawowe. Na dziś wydaje się, że owe inwestycje są przesadzone i nie dadzą efektów, ale tak to jest z wielkimi, wizjonerskimi projektami wyprzedzającymi czas. Ów czas musi upłynąć zanim się to na całego rozkręci. Oczywiście nie każdy znajdzie w Ostródzie pracę, ale powstaną nowe, znacznie bardziej zróżnicowane stanowiska.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 01:12
I na koniec. Jak widzicie nie kryję się, łatwo mnie znaleźć w Internecie. Stoję murem za ojcem nie tylko z powodów emocjonalnych i rodzinnych. Po prostu ten człowiek obiektywnie zrobił dla Ostródy więcej niż ktokolwiek przed nim w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat. Ja osobiście życzę Ostródzie czegoś więcej niż stania się małym, zatęchłym, przemysłowym miasteczkiem, gdzie może i jest byle jaka praca, ale szczytem aspiracji jest awans na mistrza zmianowego. Taką "wizję" Ostródy mają oponenci mojego ojca. Liczy się też duch miasta, bo bez tego idzie zdechnąć z nudów. A fontanna takiego ducha może dodać. Wierzę, że będzie zajebista i wkrótce nie tylko turyści, ale i wszyscy ostródzcy nowożeńcy będą się przy niej obowiązkowo fotografować!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# obserwator 2012-03-02 07:34
Co mają te protesty morliniaków do Burmistrza??? Czy to On ich zwalniał? Protestować w Morlinach u ich włodarzy - to oni wam pracę zabrali a nie Burmistrz.
Cała nagonka na samorząd rozpoczęła się od urażonego osiedla, któremu to chciano odebrać szkołę - jak Elita będzie dowozić dzieci dalej niż kilka kroków od domu,,,
Zastanówcie się co robicie -troszkę myślenia nie boli....
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Kkjj 2012-03-02 08:06
Do obserwator a morliniacy tez w dobie kryzysu powołali vice za grubo ponad sto tyś rocznie czy może burmistrz powołał
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# qwerty 2012-03-02 08:16
Do tokida
Co ty piszesz za bzdety, fontanna i fotki nowożeńców...
Co wy tam w lubajnach wąchacie, że macie takie wizje?
Duch miasta już dawno poległ, czym chcesz się chwalić, sezonowym stadionem, fontanną?
Żeby opłacić te obiekty, do kasy miejskiej muszą wpływac pieniądze z podatków (od ostródzkich firm i mieszkańców).
Skoro dzisiaj jest mało miejsc pracy to i w kasie miejskiej jest mało. Podnoszenie podatków przez burmistrza, doprowadza do wzrostu "Szarej strefy", czyli pracy na czarno.

Nie wiem czy te słowa dotrą do ciebie, skoro dorabiasz hiszpanów,
jako barman mógłbyś pracowac w Lubajnach (na stołówce) - w ten sposób byłbyś patriotą który podatki płaci do kasy miejskiej w Ostródzie.
A może ten "barman" to zmyłka, a twoja praca to masarz jąder hiszpańskim bykom?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Irek 2012-03-02 08:24
do obserwator
"Nie urażonego osiedla" - tylko kłamstwu burmistrza.
Jeszcze przed głosowaniem w UM, nad losem szkoły powiedział w radiu mazury o planach budowy "Taniego hoteliku" na osiedlu.
Czy i to jest "DEMAGOGIA", tak czesto poruszana w jego wypowiedziach?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# REFERENDUM 2012-03-02 08:30
do tokida jezeli jesteś tym za kogo się podajesz...
jest sztuką bardzo dużą dla Ciebie popatrzeć na problem obiektywnie.
Nie jesteś w stanie... więc nie odzywaj się...
Zresztą powinieneś wiedzieć, że w sądzie też rodzina nie jest aż
tak wiarygodna jak inni obcy ludzie..
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 08:42
do referendum. Za kogo Ty się uważasz? Za sąd, że orzekasz kto jest wiarygodny a kto nie? Owszem jestem najbliższą rodziną burmistrza, ale mieszkam też cholernie daleko i nie mam najmniejszych profitów z tego jaką funkcję sprawuje mój ojciec.
Obiektywnie rzecz biorąc Ostróda to najładniejsze i najlepiej rozwijające się miasto do 50 tys mieszkańców w promieniu 200 a może i więcej kilometrów.

Do qwerty: Czy Ty masz choć blade pojęcie o tym jaka jest różnica między podatkami lokalnymi a tymi odprowadzanymi do budżetu Państwa? To te drugie wpływają na powstawanie szarej strefy. Podatki lokalne nie mają z nią nic wspólnego. Do reszty Twoich bredni nawet szkoda się odnosić. Obraź się do Pana Boga, że Ostróda leży tak daleko na północ i jest "sezonowa". A no jest. Wyobraź sobie, ze wbrew pozorom nawet w Hiszpanii sezon urlopowy nie trwa o wiele dłużej.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Bob 2012-03-02 08:48
Ostróda miastem turystycznym, bardzo dobrze niech będzie, tylko kto na tym korzysta, właściciele sklepów, hoteli, restauracji itp. pomyślcie o ludziach, którzy nie mają predyspozycji do prowadzenia działalności gosp., oni potrzebują mieszkania, pracy i godnego życia. Państwo czy miasto nie ma obowiązku uszczęśliwiania jego mieszkańców, ale powinno stwarzać im do tego warunki. Morliny zwalniają ok, trudno, ale trzeba ściągnąć do miasta nowych inwestorów, dać im zwolnienia podatkowe, tak skonstruować umowy, żeby chcieli tu zostać jak najdłużej. Z turystyki to miasto nie będzie wypłacalne, nie chodzi o to żeby mieszkańcy z zazdrością patrzyli jak przyjezdni turyści wydają parę tysięcy zł w trakcie weekendu mistrzostw EURO 2012, ale żeby po mistrzostwach, sezonie letnim mogli wieczorem wyjść z żoną i dziećmi na kawę, kolację, kręgle i inne atrakcje miasta, może wybrać się na krótki urlop, tylko że urlop ma się wtedy, kiedy ma się pracę. Miasto to firma, trzeba o tym pamiętać.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# 125 2012-03-02 08:50
do tokida

a tatuś kaskę na konto wpłaca!!! tak to i ja chciałabym uczyć się języków!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Bartek 2012-03-02 09:28
Pan burmistrz Dąbrowski to robił polityczną rozgrywkę gdy robił referendum Panu Babalskiemu. My Panie burmistrzu nie należymy do żadnej partii politycznej po prostu łączy nas jedna rzecz nieudolność Pańskich rządów i prosimy nie łączyć nas ani z PiS ani z SLD bo jesteśmy ponad te Pańskie układy i układziki.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# olaf 2012-03-02 10:12
Tokaida - Tomasz Kiejstut Dąbrowski.
Widać, że synuś burmistrza i taki sam "WIZJONER".
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 11:12
Do Boba: Te wszystkie inwestycje służą temu by podnieść atrakcyjność turystyczną miasta i uniezależnić je od kaprysów aury, a więc buduje się hotele, jest aquapark, potem nowoczesne centrum konferencyjno - wystawowe i handlowe. Stadion czy amfiteatr poszerzają ofertę miasta i wystarczy, że będą tętniły życiem przez 6 mcy każdego roku.

Tak jak i przedsiębiorstwa miasta ścigają się o turystów i muszą bardzo dużo inwestować w infrastrukturę turystyczną. Trzeba zapomnieć o dawnym przaśnym wyobrażeniu o mazurskiej turystyce czyli rodzinka w klapkach w słomkowych kapeluszach snująca się nad brzegiem jeziora w poszukiwaniu smażalni zakwaterowana na polu namiotowym czy w małym, spartańskim drewnianym domku.

Duże luksusowe hotele ściągają zamożnych ludzi, którzy przyjeżdżają tu wypocząć, czy może nawet bardziej wziąć udział w konferencji czy szkoleniu. To są warunki, z których mogą skorzystać inni przedsiębiorcy. I oni to robią. cd --^
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ror 2012-03-02 11:14
A Dąbrowski nigdy specjalnie nie ukrywał dla kogo wydaje miejskie pieniądze i kto na tej "turystyce" zarobi - www.naszaostroda.pl/ .../
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# zygi 2012-03-02 11:19
Do tokida
To, że jesteś w Hiszpanii, to zasługa takich ludzi u władzy jak twój ojciec.
Piszesz, że:
Ostróda leży tak daleko na północ i jest "sezonowa".

- Lubawa jest obok Ostródy i co - również jest sezonowa?
Zobacz jakie jest w tym miasteczku bezrobocie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 11:21
c.d. Powstają nowe knajpy i sklepy. Można w nich znaleźć pracę jeśli się konsekwentnie szuka. Jeśli ktoś nie ma kwalifikacji, albo inne ambicje winien wyjechać - jak ja zrobiłem. Ostróda jest małym miastem i nigdy nie będzie możliwości by każdy rozwijał tu swoje aspiracje zawodowe i życiowe, ale trzeba wyjątkowo złej woli by nie zauważyć, że miasto radzi sobie o niebo lepiej niż podobnej wielkości sąsiedzi.

Ściąganie uciążliwego przemysłu w imię nędznych, kiepsko płatnych miejsc pracy to strzelanie sobie w stopę. "Della" czy "Renault" i tak się nie ściągnie w okolice miasta bo położenie i infrastruktura drogowa są takie a nie inne. A i kto miałby w takiej, wielkiej nowoczesnej fabryce pracować? Ktoś z tych "protestujących" z opuchniętymi z przepicia buźkami? Ostróda jest dobrze zarządzana i ma bardzo wyraźnie zarysowaną ścieżkę rozwoju. Inni Ostródzie zazdroszczą, ale garstka miejscowych frustratów wie lepiej.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# qwerty 2012-03-02 11:26
Duże luksusowe hotele ściągają zamożnych ludzi
- To są tylko wizje.
że będą tętniły życiem przez 6 mcy każdego roku.
- gdzie tu ekonomia?, skoro coś przynosi mi zysk tylko przez 6 miesięcy, to po co mam dokładać ze swojej kieszeni przez następne 6mcy?.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Bob 2012-03-02 11:27
Do tokaida: naprawdę bardzo mi przykro, że jesteś pod takim obstrzałem innych komentujących, zaznaczam daleko mi do ich sposobu myślenia. To co piszesz to prawda i w pełni się z Tobą zgadzam, ale zapominasz o mieszkańcach, to są ludzie, którzy mają rodziny i muszą je utrzymać, i chcieliby żyć powyżej progu biedy. Gdzie oni mają pracować? W stworzonej infrastrukturze nie starczy pracy nawet dla połowy obecnie bezrobotnych w Ostródzie. To o czym piszesz stwarza rozwój w jedną tyko stronę i prowadzi do kontrastu jaki panuje na przykład na Dominikanie, gdzie w hotelu mamy wszystkie luksusy i życie na wysokim poziomie, a za ogrodzeniem bieda, że żal patrzeć.
Mieszkańcy tworzą miasto i o nich musisz pamiętać w pierwszej kolejności.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Irek 2012-03-02 11:32
c.d. Powstają nowe knajpy i sklepy.
I co, umowa o dzieło lub 3/4 etatu?
Wizjoner z Ciebie.
A za flustratów lepiej byś przeprosił.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 11:34
Zygi, co ma wspólnego mój ojciec z ogólnymi warunkami prowadzenia w Polsce działalności gospodarczej, prawodastwem? On jest odpowiedzialny jako samorządowiec za konkretne rzeczy i w moim odczuciu wywiązuje się z tego bardzo dobrze. Robi co może żeby Ostróda zyskała dobrą markę, renomę. To są lata ciężkiej, wytężonej pracy. Można awansować do I ligi turystycznych marek, a z czasem nawet zacząć rywalizować z Zakopanem czy Sopotem o ogólnokrajową rozpoznawalność. Łatwo jednak to zniszczyć tępym warcholstwem.

Lubawa jest Twoim punktem odniesienia?? Takie masz ambicje wobec miasta, w którym żyjesz? Lubawa to maleńkie kilkutysięczne miasteczko, któremu wystarczył jeden wielki zakład i ma kwestię bezrobocia rozwiązaną. Ostróda to zupełnie inna skala. Władze wybrały taką a nie inną koncepcję rozwoju i są już efekty, ale na pełnię szczęścia jeszcze trzeba kilka lat poczekać. Mądry obywatel będzie wspierał skuteczną władzę, a nie fajdał we własne gniazdo.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Zygi 2012-03-02 11:40
Tępy warcholu - Piszesz o Lubawie, a nie wiesz ile ma dużych zakładów. Jesteś jeszcze młody i mało wiesz. klamka zapadła, mieszkańcy mają dość takich wizji jak ty i twój ojciec
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# 321 2012-03-02 11:50
Władze wybrały taką a nie inną koncepcję rozwoju i są już efekty

Właśnie to widząc, mieszkańcy mają już dość tej koncepcji czego dowodem będzie referendum.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 11:54
To wizjonerzy i konsekwentni ludzie zmieniają świat. Zerknijcie na Olsztyn czy Iławę. Tam nie ma żadnej wizji. Jest wieczna prowizorka i albo brak inwestycji (Olsztyn), albo inwestycje zupełnie chybione (Galeria Jeziorak). Iławskie ronda są fajne, ale od nich przybyło tam miejsc pracy? Skąd wytrzasnąć atrakcyjnego inwestora dla Ostródy? Kto to miałby być? Kto miałby tam pracować? Co miasto na tym mogłoby zyskać a co stracić? Protestujący znają odpowiedź na te pytania? Takiego "inwestora" jak "Kronospan" nietrudno znaleźć, ale za jaką cenę??? Macie kwalifikacje żeby pracować dla "Nokia", "Della" czy "Opla"?? Macie jakieś konkretne, sensowne propozycje? Chcecie kolejnych ubojni, zakładów meblowych i podobnego prymitywnego przemysłu? Na czymś takim nie zbuduje się pewnej i dostatniej przyszłości.
Nie mam wątpliwości, że nie zyskacie szerszego poparcia, wystarczyło popatrzeć na zdjęcia osób, które łażą po pasach. Emeryci, związkowcy, bezrobotni po czterdziestce. A gdzie młodzież?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# k 2012-03-02 11:54
przed tego wizjonera stracilam prace, dziad jeden
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ANTYPRYK 2012-03-02 11:57
@tokida :Ostróda jest bardzo dobrze zarządzana???? Śmieszny argument. Skoro tak jest to powiedz mi po co miasto zaciąga kredyt na 5 mil zł żeby spłacić raty poprzedniego kredytu? Wiesz kolego jaki jest stopień zadłużenia miasta??? To około 50 mil zł (przy bardzo kreatywnej księgowości) czyli około 50% budżetu miasta już bardzo nie dużo zostało do przekroczenia granicy 50% budżetu. Po przekroczeniu tej granicy będzie bardzo nieciekawie.I nie ubliżaj ludziom od opuchniętych od przepicia mordek(chyba dawno swojego ojca nie widziałeś)bo to są osoby które przez wiele lat bardzo ciężko pracowali.cdn
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Mikołaj 2012-03-02 12:02
Co to za protest kilka osób na krzyż !
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ANTYPRYK 2012-03-02 12:08
cd:Ja nie winię burmistrza o to że Morliny redukują zatrudnienie.Bo to nie jest od niego zależne. Mam za to pretensje że nie stara się choć trochę zrobić konkurencji na rynku pracy. W woj chwalą Ostródę bo nie muszą tu żyć ,zarabiać i jeździć zakorkowanymi drogami. Powiedz mi jeszcze co taki szary człowiek ma z tego że jesteśmy miastem turystycznym? Chyba to że jest drogie piwo i paliwo,a samą dobrą opinią rodziny nie wyżywisz.I pamiętaj to miasto to mieszkańcy tu żyjący a nie wizjonerzy na stołku!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Jego pamięci 2012-03-02 12:12
Nad ranem zmarła ofiara pożaru w Ostródzie. Uczcijmy przemarsz 1min ciszy pod UM w imieniu Mariusza J. lat 33.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# kazek 2012-03-02 12:17
do tokida posluchaj to bardzo dobrze swiadczy o tobie ze bronisz ojca ,ale mysle ze nie wpelni rozumisz calego problemu. chce ciebie zapytac co zlego widzisz w tym referendum wszystko odbywa sie zgodnie z zasadami demokracji.jesli obecny burmistrz zostanie odwolany to nie sadze ze bedzie to tragedia dla ostrody.mysle ze nowy burmistrz zrobi jeszcze wiecej dla ostrody od obecnego burmistrz ,takze nie ma co tak ubolewac. obecny burmistrz nie wpelni widzi problem naszego miasta wytworzyl jedno z najwiekszych bezroboci w regionie nie sprawdzil sie.hotele i turystyka to nie wszystko dla tego miasta. mieszkaja tu takze takie osoby jak ich okreslasz robole i jest ich wiekszosc jak wszedzie i wlasnie oni oczekaja na to ze twoj ojciec da im miejsca pracy to jest wlasnie obowiazek burmistrza ,dobrego gospodarza miasta. mysle ze nowy burmistrz nie zapomni o robolach i dlatego te referendum.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Bob 2012-03-02 12:27
Dyskusja schodzi poniżej kulturalnej wymiany zdań, proszę administratotra, żeby monitorował dialog. Do tokida: troszeczkę przesadzasz z określeniami dotyczącymi mieszkańców i protestujących. Możemy rozmawiać, ale wg obowiązujących standardów.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# andrzej 2012-03-02 13:06
Do tokida - napisałeś:
"wystarczyło popatrzeć na zdjęcia osób, które łażą po pasach. Emeryci, związkowcy, bezrobotni po czterdziestce. A gdzie młodzież?"

Tak, ja tam byłem i mam 45 lat,jestem bez pracy bo ciężko w tym wieku coś znaleźć . Pytasz o młodzież?, młodzież ma w d..e los miasta. A ci emeryci protestowali w obranie wnuków, gdyż ich rodzice w obawie o pracę nie mogli uczestniczyć w proteście. Tak dobrze czytasz "W OBAWIE" - gdyż są już osoby zastraszane utrata pracy, za udzielanie się w protestach.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# andrzej 2012-03-02 13:35
Do tokida
Również nazwiesz mnie nieudacznikiem skoro nie mam pracy?
Zaproponujesz mi wyjazd za granicę, gdzie znam tylko j.rosyjski, który wmuszano nam w szkołach.
Czytając twoje wypowiedzi można wnioskować, że nie wiesz co to ciężka praca.

Dobrze KAZEK napisałeś:
"mieszkaja tu takze takie osoby jak ich okreslasz robole i jest ich wiekszosc jak wszedzie"
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# mietek 2012-03-02 14:54
mam propozycję dla Burmistrza przekształcić wszystkie szkoły w stowarzyszenia zniknie problem z ZNP bo żaden przedsiębiorca nie pozwoli na humory,w urzędzie zrobić redukcje o 30% i wyjdziemy z długów
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 15:32
Pisząc "robol" mam na myśli pewien stan umysłu a nie wykonywany zawód, tj. bierność przy jednoczesnej postawie roszczeniowej. Szanuję każdego kto dobrze i uczciwie wykonuje swoją pracę. Jeszcze bardziej szanuję zaradnych, pomysłowych i odważnych. Gdybyś wszyscy szanowali tych co budują, a potępiali tych co niszczą wszystkim nam byłoby choć trochę lepiej. Do Andrzeja: Nie oczekuj, że przedstawię Ci gotową receptę na życie. Masz 45 lat i możesz jeszcze wiele zmienić. Zamiast marnotrawić czas na wspieranie czyichś personalnych zagrywek zastanów się co możesz zrobić. Masz jakiś zawód zapewne? Tak jak zrobiło już to kilka milionów Polaków możesz wyjechać i wykonywać go na zachodzie Europy za znacznie lepsze uposażenie. Nie oczekuj, że samorząd coś Ci "załatwi". Jeśli upierasz się, żeby zostać w Ostródzie to ciesz się tym co jest. Czystym, ładnym i inspirującym otoczeniem. Przeanalizuj sytuację na chłodno, porównaj Ostródę do innych miast. Rzeczywiście gdzie indziej jest lepiej?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Crixos 2012-03-02 15:46
@tokida:
Jesteś jeszcze młodym człowiekiem i masz na dupie odciśnięte kółko od nocnika. Nie masz zielonego pojęcia o sytuacji w Ostródzie i żadnego życiowego doświadczenia. Czy Ty masz pojęcie, że tymi swoimi wypowiedziami wcale nie pomagasz swojemu ojcu, a wręcz przeciwnie pogrążasz go coraz bardziej. Rozumiem bardzo dobrze, że boli Ciebie ta sytuacja i jest Ci przykro, że społeczeństwo tego małego miasteczka ale jak bardzo zjednoczonego dzisiaj miasta walczy i miesza z błotem Twojego ojca, ale sam jest sobie winien. Czytając Twoje wypowiedzi na blogu masz taki sam stosunek do ludzi jak Twój stwórca. Szydzisz i gardzisz, obrażasz i jesteś bardzo arogancki. Wypisz wymaluj kopia oryginału. Reasumując: gdyby głupota miała skrzydła to fruwałbyś razem z ojcem bardzo wysoko.
Jemu już nie pomożesz, bo jest politycznym i moralnym trupem w tym mieście. Jest skończony tak jak jego wizje, ale to dopiero początek jego upadku. Finał będzie gorszy i będzie bardziej bolał.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# inżynier 2012-03-02 15:52
Panie Kiejstucie szkoda strzępić języka na głodną tłuszcze im wystarczy żeby było co do gara włożyć i czym siennik wypchać. Cały problem polega na tym że grupa dawnego środowiska LPR stała się nader wygodnicka. Najlepiej mieć szkołę pod nosem, darmowe autobusy a na to wszystko ma dokładać reszta.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 15:56
Każdy kto nie ma nic do powiedzenia atakuje ad personam. "Jesteś za młody, za głupi, za mało doświadczony". Co Ty o mnie wierz Crixosie? Nawet nie masz pojęcia w ilu miejscach mieszkałem i ile zawodów wykonywałem. Chamskie, agresywne odzywki w niczym Ci nie ułatwią przejść przez to piekło jakim jest dla Ciebie życie. Wypowiadam się w swoim imieniu, a nie ojca, w odróżnieniu od Ciebie mam odwagę przedstawić się z imienia i nazwiska - Tomasz Dąbrowski.

Nie pouczaj mnie, bo fakt, że jesteś przegranym życiowo pięćdziesięcio- czy sześćdziesięcioparolatkie m nie robi na mnie żadnego wrażenia. Każdy jest kowalem swojego losu. Obarczaj za swoje niepowodzenia w pierwszej kolejności siebie, a potem rozejrzyj się nieco dalej niż na ostródzkie podwórko. Kto tworzy warunki do życia w Polsce, ustanawia prawo, wpływa bezpośrednio na jakość życia wszystkich mieszkańców III RP?? Poszukaj w stolicy. Przypomnij też sobie na kogo głosowałeś w ostatnich wyborach do Sejmu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# andrzej 2012-03-02 15:59
Do tokida
Myślisz, że zostawię rodzinę (dzieci)i wyjadę na zachód za pracą, chyba bym upadł na głowę. Zostając mam się cieszyć :
"Czystym, ładnym i inspirującym otoczeniem"
O czym ty piszesz?, Ja chcę pracy w rodzinnym mieście!!!
Jeżeli mam porównać Ostródę współczesną do tej z lat 80-tych to wolę tę starszą. Tyle zakładów (słynnych w Polsce)istniało.
Ludzie byli "WOLNI" - czego nie można powiedzieć dzisiaj.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Zyga 2012-03-02 16:09
owszem każdy jest kowalem swojego losu, ale nie głupkiem żeby na "czarne" mówić "białe" jak burmistrz i jego elita nakazuje.
Dość kumoterstwa typu fotograf, slowik itp.
Co się stało z ZNMR na zajezierzeniu? - ładna okolica co?
Szkoła następna?
Miasto jest dla mieszkańców a nie dla elity!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ANTYPRYK 2012-03-02 16:09
@inżynier: i powiedz mi człowieku kto w tym całym zamieszaniu uprawia politykę co???? Cały czas oczerniasz ludzi niezadowolonych przypisując im przynależność partyjną. Człowieku kto jak kto ale ja jestem na prwde zagorzałym przeciwnikiem LPR czy Pis.
@tokida: mówisz o chamstwie a co sam wypisujesz. Ludzi nie mających pracy wyzywasz od nierobów od nieudaczników.Ciekawe jaki byś miał start w życiu gdybyś pochodził z rodziny patologicznej a nie był synkiem urzędnika państwowego?Ciesz się z tego co masz i nie wytykaj ludziom ich niedoli.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# 321 2012-03-02 16:12
Brawo zyga :-)

Konstytucja gwarantuje wolność , słowa, wyznania...
A u słowika co? jak nie w jego wierze to i wypłata malutka

Pozdro
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 16:27
Andrzeju piszesz: "Ja chcę pracy w rodzinnym mieście". A ja chcę pokoju na świecie. Samym chciejstwem do niczego nie dojdziemy. Rozejrzyj się na jakie stanowiska jest w Ostródzie popyt i się zacznij dokształcać w tym zakresie, a jak nie widzisz nic dla siebie ciekawego zawsze możesz pomyśleć nad własnym biznesem - wciąż można chyba dostać na to dofinansowanie. Liczy się pomysł i inicjatywa. Mnie np. się nie udało i wyemigrowałem, ale wielu innym tak. Tęsknota za PRLem to kiepski pomysł. Ja jestem ostatnim pokoleniem, które dobrze zapamiętało Polskę Ludową i nawet z perspektywy beztroskiego dzieciństwa wspominam głównie marazm, syf, biedę, puste półki w sklepach i absolutny brak perspektyw.
Musisz się pogodzić, że nikt nic dla Ciebie nie załatwi. Jeśli nawet odwołasz tego burmistrza i stu następnych przy takim podejściu i takiej mentalności jaką reprezentujesz nikt nie będzie w stanie Ci pomóc. Pomóż sobie sam, a przynajmniej nie przeszkadzaj tym co robią coś konstruktywnego.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Crixos 2012-03-02 16:28
@tokida
To, że młody człowieku pracowałeś tu i ówdzie, to że mieszkałeś tu i tam o niczym nie świadczy. Nie nazwałem Ciebie ad persona "głupim". Jeśli postawisz swoją stopę w tylu miejscach w ilu ja i zdobędziesz takie doświadczenie życiowe jakie ja mam (a jeszcze musi sporo wody upłynąć, wówczas porozmawiamy.
Moje spojrzenie na tą sprawę jest nieco szersze. Prawo w państwie stanowią ludzie, tak jak napisałeś w stolicy, ale tego prawa trzeba przestrzegać ustanawiając prawo lokalne.
Pięknie napisane: "Każdy jest kowalem swojego losu. Obarczaj za swoje niepowodzenia w pierwszej kolejności siebie..." - przekaż to swojemu Tacie. Wyobraź sobie, że tu jest mi dobrze i nie mam zamiaru szukać szczęścia poza granicami państwa, bo jestem Polakiem i mieszkam w Polsce. Będąc kowalem własnego losu żyje mi się w Ostródzie bardzo dobrze i mam wokół siebie mnóstwo przyjaciół. A na kogo głosowałem w ostatnich wyborach bardzo dobrze pamiętam i nie mam do siebie o to żadnego żalu.To tyle.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Fijas Piotr 2012-03-02 16:32
jak czytam wypociny młodego Dąbrowskiego to normalnie opadły ręce... i gacie....
Piszesz że wyjechałeś, bo tu nic ciekawego nie spotkałeś. Otóż to właśnie polityka Twego ojca-wizjonera. Tu nie ma rozwoju! tu nie ma miejsca dla młodych ludzi. Tu nie mają szans na rozwój i życie. Jedyne co mogą zrobić to po ukończeniu jakiejkolwiek szkoły czym prędzej wyjechać, żeby żyć. Jesteś najlepszym dowodem na klęskę lub bezsensowność pomysłów ojca.
cdn...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Zyga 2012-03-02 16:37
:lol: W Ostródzie popyt to będzie, ale na panie do towarzystwa w hotelach.
Człowieku proponujesz założenie własnego biznesu? przecież twój ojciec tymi podatkami zniszczy go!!!!!!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Fijas Piotr 2012-03-02 16:43
Ostróda pod rządami NOSa i Dąbrowskiego zmniejszyła się wielkościowo o 5 tyś osób. To namacalny dowód na atrofizację miasta.
Nie ubliżaj Lubawie bo wystawiasz sobie najgorsze świadectwo. To, że urodziłeś sie w 70 latach nie oznacza, że na poziomie wiedzy lat 70 możesz zostać. W Lubawie miejsca pracy zapeniła nie jedna firma, lecz lokalnie biznesmeni. Trz nazwiska: Szynaka - kupił znaczną część MM po ich upadku. To gigant meblowy. Liberacki ( Libro ) jeden z największych producentów mebli tapicerowanych w Polsce. Ornowski ( Oristo) - duży producent mebli łazienkowy. Outsourcer produkcji dla największych producentów "białego" wyposażenia. to nie jeden hotelarz z zapotrzebowaniem na 50 pokojówek.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Fijas Piotr 2012-03-02 16:47
cd..
Tylko tyle napisze, bo leżącego się nie kopie.
a Ciebie młody człowieku prosze pisz dalej. Koniecznie! Zgodnie ze słowami posła Tomaszewskiego: Postaw krowę na zamarzniętym jeziorze, a najtaniej się wy....doli! Ty już na tym jeziorze stoisz i ojcu przysługę wyświadczasz. Nnieustająco pozdrawiam tedy! Azaliż !!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 16:50
Piotrze Fijasie. Ostróda jest małym miastem i nawet Rudolf Giuliani nie zrobi z niej Nowego Jorku. To naturalne, że jakaś część młodych ludzi wyjeżdża z małych miejscowości w świat. Jeśli liczba tych młodych jest tak horrendalnie duża to jest to "zasługa" nie samorządów tylko władzy centralnej. Wyjechałem z Polski bo podatki są za wysokie, ale nie te lokalne! Jeśli jakiekolwiek podatki mają sens to te płacone na miejscu, z których są finansowane usługi lokalne. VAT, dochodowy, ZUS - to są czynniki, które niszczą przedsiębiorczość czy mówimy o Ostródzie, Koluszkach czy Nowym Sączu. Rostowski z Tuskiem okradają was na grube tysiące, a złościcie się, że podatki od nieruchomości i czynsze nieco wzrosły i bilety MPK?? Przynajmniej widać efekty płacenia tych podatków.

Do Crixosa. Nawet nie masz odwagi wyznać na kogo głosowałeś? Ja na PJN (do najbliższej komisji wyborczej pofatygowałem się 120 km), bo nie pozwolono Korwin-Mikkemu zarejestrować list ogólnopolskich.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Alicja 2012-03-02 16:56
Bardzo dobrze ze się ludzie wzięli za tą władzę... Prosimy by lista do podpisu trafiła na ulicę: 11 go Listopada i Słowackiego oraz Pieniężnego.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 17:01
Czy ja ubliżam Lubawie? To zupełnie inne miejsce, nieporównywalne do Ostródy. Że rozwinął się tam przemysł meblowy? Świetnie. Kto przeszkadza Ostródzianom dojeżdżać tam do pracy? Blisko jest. I z pewnością wielu tak robi. Hotele Ci śmierdzą? Za "Kronospanem" tęsknisz? To nie znajdziemy wspólnego języka. Mamy inne poglądy na terminy "rozwój" i "godne miejsca pracy". Powstaje centrum wystawiennicze, nowy duży hotel też zatrudni sporą grupę ludzi. No cóż nie będzie to wymarzona przez Ciebie mega-fabryka na 1000 czy 2000 pracowników. Wasze postkomunistyczne myślenie o rozwoju w kategoriach - "Wybudujmy wielką fabrykę czegokolwiek i będzie super" się na dzisiaj zupełnie nie sprawdza. Liczą się usługi, elastyczność, albo się do tego dostosujecie, albo wyginiecie łażąc po pasach i protestując.
Masz argumenty? Dyskutujmy, ale te Twoje protekcjonalne, prostackie wtręty dyskredytują Cię jako poważnego adwersarza.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Zyga 2012-03-02 17:03
efekty płacenia tych podatków. - to chyba zatrudnienie dodatkowych burmistrzów ?
tokida - czegoś się nawąchał? bronisz władz samorządowych, a one w czym lepsze?
To my naród, wybraliśmy ich jako reprezentantów, ale skoro "oni" robią sprzeczne interesy to i my jako naród mamy prawo ich odwołać (a w razie i czego na taczkach wywieźć)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# qwerty 2012-03-02 17:07
Liczą się usługi, elastyczność, albo się do tego dostosujecie, albo wyginiecie łażąc po pasach i protestując.

My?
prędzej ujrzysz ojca na taczce niż my się ugniemy :lol:
Już widać że rozdali karty z ojcem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Zyga 2012-03-02 17:14
tokida - jak widać jesteś zerem, skoro opuściłeś kraj.
Piszesz od rana, jesteś w Hiszpanii i co nie idziesz do pracy?
Chyba że ten barman to pic na wodę. (masz dwie lewe ręce?) Tatuś opłaca synka nieudacznika, który jest tylko mądry w gębie
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# kazek 2012-03-02 17:16
tokida widze ciebie na stolku burmistrza miasta ostrody wymarzony z ciebie kandydat.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# 321 2012-03-02 17:21
On nie pracuje jako barman, lecz jako
"chico de compañía" :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Lucek 2012-03-02 17:26
@tokida ; uda się nie uda ale .....
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-02 17:51
Jako, że jakoś dyskusji nieuchronnie zmierza do rynsztoka na tym zamierzam poprzestać. Dużo zdrowia życzę i wytrwałości protestacyjnej. Przedwiośnie to marny czas na spacery i pikiety, ale jak się jest tak "nieugiętym" jak qwerty to wszystko można.

Do Zyga: za bystry to ty nie jesteś skoro nie wiesz, że barmani pracują przede wszystkim wieczorami i nocą. Wierzę też, że masz nieliche doświadczenie w pchaniu taczek i pomożesz qwerty'emu w trudnej i znojnej robocie "oczyszczania" ratusza z "wrogiego elementu".

Z takim rewolucyjnym zapałem to i możecie się porwać na obalenie samego Rządu Tuska. Do boju junacy!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# p 2012-03-02 18:33
ale fajnie sie to czyta wszyscy macie zryte łby no coż jest to typowy naród p....i
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# m... 2012-03-02 18:45
@tokida: czytając Twoje komentarze widać że jesteś bardzo inteligentnym młodym człowiekiem, dlatego dziwi mnie Twój światopogląd na życie,nie będę używać tutaj argumentu wieku bo sama też jestem młoda, ale z pewnością bardziej doświadczona przez życie i nie odpisuj mi proszę, że "mój los w moich rękach", bo życie to nie scenariusz i wiele rzeczy ma na nie wpływ (nie wszystko jest zależne od nas samych).Życzę Ci powodzenia w doświadczeniach które jeszcze przed Tobą, a jeśli chcesz uniknąć komentarzy atakujących Twoją osobę to nie obrażaj!!!! osobiście jestem całym sercem z protestującymi!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# darek 2012-03-02 19:23
wiadmomo ze to tak sie skonczyło złe zarzadzanie teraz wychodzi, a co do hoteli ok ale nie jak jest duze bezrobocie i brak pracy Ja wole jeden zaklad niz dwa hotele
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tylko nie robole 2012-03-02 19:27
a co to za inteligent nazywa robotników robolami? a w jakim to kraju na świecie nie ma robotników? to niech się nauczyciele z "5" przekwalifikują i idą do ubojni!!!! korona nie spadnie bo jej nie mają, czytam te wypociny pseudo mądrali i piszę do mądrali(pseudo) - a bujaj się ze swoimi mądrościami!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# josip 2012-03-02 20:17
ponad 1 mln złoty straty trzeba pokryć z budżetu miasta fontanna tez nie będzie stała sobie sama będzie generowała koszty w utrzymaniu, żeby pokryc koszty utrzymania stadionu bilety na rundę wiosenną w dniu meczu będą kosztowały 15 zł czyli drożej niż na mecze 1 ligi i bedą mieli pusty stadion. Ostróda musi się obudzić bo każda inwestycja w turystykę generuje koszty a budżet ostródy tego nie utrzyma więc trzeba będzie wyciągać pieniądze z portfela mieszkańca ostródy czyli tak jak jest najprościej ale ludzie powoli się obudzą przeciez pieniądze z uni można lepiej pozyskać na wiadukt , ronda poprawę stanu dróg czy wraz z gminą uzbroić tereny pod inwestycje. Ale burmistrz za bardzo zbratał się ze Słowikiem i ważniejsze są niepotrzebne nam zabawki dla turystów.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# josip 2012-03-02 20:20
ja też tam byłem popieram odwołanie burmistrza mam swoja firmę i dla mnie to ty jesteś nieudacznikiem czaruś ( chili)wiecznie na garnuszku podatników, bawicie się za nasze podatki na balach różnego rodzaju, czas się obudzić dość inwestycji turystycznych , przypomnę tor kajakowy - bezużyteczny po wybudowaniu okazało się że trzeba doposażyć tor w wieze/platformę dla sędziów na to kasa poszła z budżetu - kilkaset tysięcy złotych , stadion zapłacono za podgrzewaną murawę a ani razu nie była uruchomiona bo za duży koszt, utrzymanie stadionu(media plus ochrona i inne) jak twierdzi operator rocznie przekracza
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# brodze po pas 2012-03-02 20:27
Wszystkie firmy pogrzebowe byly za nami bo znaja temat skandalicznych oplat cmentarnych ale dwie firmy wystraszyly sie burmistrza bravo dla tej jednej odwaznej mimo ze mieli prace to dotrzymali slowa brawo
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# m... 2012-03-02 20:30
@tylko nie robole: jeśli tylko na takie mądrości Cię stać to lepiej zamilcz, bo Twój komentarz.....nie wiem z czym to się je
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# HOP 2012-03-02 20:43
HOCHA NA BURMISTRZA! NA ZASTĘPCĘ SIOSTRĘ I SZWAGRA I SIOSTRZENICA POMOŻE!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# inżynier 2012-03-02 21:35
Całe zamieszanie napędza banda nierobów o mentalności rodem z PRL. Wszystko mi się należy, mieszkanie, przejazdy darmowe autobusem a najlepiej renta albo emerytura przy 50. Czasy mamy takie że albo się dostosujecie albo was ch.... strzeli. Ostróda jest miastem o dynamicznym rozwoju a to że brakuje pracy dla niewykształconych roboli to ich sprawa. Trzeba się było uczyć a nie onanizować po kiblach w siódemce. Ja mam 27 lat i wykształcenie inżynierskie. W ofertach pracy mogłem wybierać w Ostródzie jak w koszu z ulęgałkami, ale sam na to zapracowałem studiami na kierunku ścisłym, nauką języka obcego. :Przez 4 lata studiów wpi....łem placki ziemniaczane i nie narzekałem, od 18 roku życia zarabiałem na siebie sam, rwąc stawy na taśmie w Morlinach z chłopami po 35 lat wiec nie pie...lcie że nie da rady wyjść na ludzi. Mam 28 lat i zarabiam na miejscu 5000 netto. Wystarczy się zaprzeć i ciągnąc do przodu a nie leżeć do góry jajami i czekać na mannę z nieba
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# inżynier 2012-03-02 21:40
widzę że środowiska LPR,założyły stronę szkalującą Pana dąbrowskiego. Panie Wojtku ostrzegam wykorzystanie nawet jednej fotografii bez zgody osoby fotografowanej może poskutkować grubym pozwem. Powinien Pan o tym doskonale wiedzieć. Precz z LPR i środowiskiem Radia Maryja
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# licealistka 2012-03-02 22:53
ależ inżynierze! Więcej tolerancji! Nie każdy chce być jechowcem, nie wszyscy na kajkowie się pomieszczą :)
Nie kazdy też może żyć z jednorękich bandytów.... no nie wszyscy muszą wrzucać! Roboty nie ma, to i na rozrywki nie ma :D I nie każdy też jest uwłaszczonym po tatusiu komuchem.. Daj żyć chłopie :D narób se placków kartoflanych, stać Cie. zrób do tego twarogu jak lubisz na kwaśno. Idź nad jezioro i czekaj na wytrysk .. z fontanny :) A na marginesie.. za 5000 bym nie poszedł do roboty, chyba, że jesteś po politechnice dojenia byków z Olsztyna. Inżynier po dobrej szkole zarabia 8000. więc bierz się do roboty!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# @przedostatni 2012-03-03 06:29
Licealistko, aleś Ty kulturalna! A jaką masz wiedzę!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# mietek 2012-03-03 06:58
tak z ciekawości licealistko ile wyciągasz protestując na 7 :-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# inżynier 2012-03-03 07:12
@Licealisto
O właśnie za 5000 nie chce ci się pracować, bo najlepiej iść pod MOPS z łapą. Mamusia chodziła, Tatuś chodził i teraz ty będziesz chodził, ot taka rodzinna tradycja, a po odbiorze gotóweczki najlepiej do najbliższej meliny po paczkę koziołków i do biedronki po parę piwek. Potem do góry jajami przed telewizor. To ci odpowiada i do tego masz predyspozycje po przodkach. Nie każdy jednak chce żyć wzorem twojej rodzinki a ci co nie chcą działają na własną rękę. Świadkiem Jehowy nie jestem bo za bardzo lubię kaszankę i salceson. Precz ze środowiskiem Radia Maryja z plebiscytowego
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Irek 2012-03-03 07:47
Do inżynier
Wolę środowisko Radia Maryja, niż środowisko, które ty reprezentujesz czyli ruch palikota.
Jesteś niby uczony a wypisujesz głupoty, kiedy ostatnio byłeś na os. plebiscytowym że piszesz takie bzdety?
Obrażasz innych, czy w konstytucji nie pisze o wolności słowa, wyznania...?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Sowa 2012-03-03 07:52
inzynier masz 28 lat czyli jestes jeszcze BARDZO MLODY, a co za tym idzie na poczatek zaplac matce za mleko.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# mały 2012-03-03 08:46
Każda "osoba" mająca dzieci chce lepszego jutra dla tych najmłodszych. Tak więc protest rodziców ze szkoły 5 jest na miejscu.
Protesty innych np. w sprawie Morlin, wydają się również zasadne.
Osobiście pracuję w jednej z ostródzkich firm, 8 lat temu zarabiałem 3tys (netto) w akordzie. Dzisiaj na wypłatę mam ok. 1.4tys (netto), natomiast produkcja wzrosła 3 krotnie. Pracodawca tłumaczy to wzrostem podatków lokalnych i innych czynnników.
Więc chyba coś nie jest tak. Albo pracodawca kłamnie, albo doszło do przymierza pracodawców ostródzkich.Z tego co czytam to każda osoba mająca własną działalność "płacze".
Dlaczego nikt nie pisze o zasiłkach dla cyganów? Proszę pokazać mi cygana, który pracuje
ludzie mają prawo do wyrażania swojego niezadowolenia. Chcą referendum - niech zrobią. Wykorzystywanie za to, tych protestów do walki politycznej jest nie fer
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-03 09:13
Do mały:
Ja też chcę dla swoich dzieci jak najlepiej, ale nie kosztem innych. Niektóre dzieci muszą dojeżdżać do szkoły (ja swoje dowożę sam 7km). Bronienie szkoły, w której jest tak mało uczniów to egoizm i nieliczenie się z innymi ludźmi. Dzieci z sąsiednich Lubajn od zawsze dojeżdżają do szkoły. Skąd przekonanie na os. Plebiscytowym, że jesteście jacyś wyjątkowi i należy się Wam więcej od innych? Kto tam tak strasznie jątrzy?

Co do pracy. Jeśli zgodziłeś się na tak drastyczną obniżkę płac Twoja sprawa. Ja wyjechałem za granicę, zrobiło to wielu innych - Ty też możesz. Jak zaczniecie ludzie się szanować to i pracodawcy Wam lepiej zapłacą. Z pozycji sługusa skamlącego o etat ciężko cokolwiek wynegocjować.
Zapraszam do rzeczowej dyskusji na mojego bloga. Pojawił się tam właśnie nowy na tokida blox pl.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# do mały 2012-03-03 09:40
I to jest właśnie winą burmistrza. Zwolnić go i wybrać nie wiem kogo. Podczas blokady mignął mi pan Wijas, czyżby on się przymierzał do tego stołka. To byłoby dopiero fajne towarzystwo. Ten pan ma wybujałe aspiracje, chciał być kilka razy starostą nie wyszło to próbował zostać wójtem, też nie wyszło no to czas na burmistrza uderzyć. Mam nadzieję że tak nie będzie. Jestem ciekaw co uzgodniono na wczorajszym posiedzeniu u pani Bilińskiej. Chodzą słuchy że ta pani będzie musiała zrobić konkurencję urzędowi pracy, bo tylu już ludziom naobiecywała pracę że zatrudniak to pikuś.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# LUBEK 2012-03-03 09:51
Gdzie jest mój komet z wczoraj?????hm czyżby poplecznicy dabrowskiego mieli swoje acta ?????zenuła
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-03 09:52
Z niejaką Bilińską to ja też miałem do czynienia. Tak niesłownej i toksycznej osoby w życiu nie spotkałem. Potrafi omotać gadką, naobiecywać, roztoczyć niezwykłe wizje, ale nigdy się z tego nie wywiązuje. Na pewno wielu naiwnych ludzi jej uwierzyło, ale trzeba im uświadomić, że robi ich w konia.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ANTYPRYK 2012-03-03 09:52
@tokida: dlaczego uważasz że my mieszkańcy Osiedla Plebiscytowego uważamy się za innych???Moi rodzice tą szkołę budowali własnymi rękami,na halę sportową też wykładaliśmy z własnej kieszeni.Dzieci z sąsiednich Lubajn nie są dziećmi miejskimi więc porównanie ich do dzieci z oś Plebiscytowego są nie na miejscu.I powiem ci że powoływanie drugiego wice burmistrza dla swojej wygody w radzie to chyba większy egoizm nie liczenie się z innymi!!!A to że ludzie negocjują z pozycji sługusa to zasługa UM że tak dba o pracę dla swoich mieszkańców.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# inżynier 2012-03-03 09:56
Pan jak go nazywacie Wijas jest głównym motorem napędowym tego co obserwujemy od dwóch miesięcy, razem z byłym pracownikiem Żeglugi Tomaszkiem. W ramach zemsty za zwolnienia z posadek nakręcają całą tą atmosferę grozy. Pytanie zasadnicze kto pisał wniosek o referendum? Nie jest to wielką tajemnicą. Chłopaków zwolnili z posad, do których przyrośli, ba myśleli już że będą one dziedziczne. Burmistrz Olgierd Dąbrowski to w tej chwili najlepsza osoba na tym stanowisku. Nie widzę sensownej alternatywy. Zresztą proszę powiedzieć jasno i dobitnie kogo by wystawili protestujący na kandydata do tego Urzędu ? Wtedy ewentualnie będzie można ocenić alternatywę, którą proponują.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-03 10:06
Co Wy z tym II burmistrzem? Polityka ma swoje prawa. Dla konsensusu w radzie zawiera się sojusze i rozdysponowuje stanowiska. Tak działa i mała i duża polityka. Mnie się to też nie podoba, ale skoro ludzie różnie głosują to i różne ugrupowania wchodzą do Rady. Muszą się potem jakoś dogadać. W Rządzie liderzy koalicjantów dostają stanowiska v-ce premierów a w samorządzie v-ce burmistrzów. Praca? Konkrety! Co niby samorząd miałby dla Ciebie zrobić? Zatrudnić Cię w UM? A co umiesz? Ściągnąć specjalnie dla Ciebie Inwestora? A sam ruszyłeś tyłek, żeby się rozejrzeć co można zrobić?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-03 10:18
Przykro mi, że SP nr 5 umiera, ale to naturalny proces i absolutnie niezawiniony przez samorząd. Zapytaj swoich sąsiadów dlaczego mają tak mało dzieci, dlaczego tak wielu ludzi w wieku reprodukcyjnym wyprowadziło się z Ostródy. Porównywanie Lubajn do os. Plebiscytowego to nietakt? Dlaczego obrażasz Lubajnian? Czym się różni os. Plebiscytowe od Lubajn? Zabudowa podobna, może Lubajny mają nieco bardziej rolniczy charakter. Są dokładnie w takiej samej odległości od centrum Ostródy, jedyna wyraźna różnica jest czysto administracyjna, to jest fakt znajdowania się os. Plebiscytowego w granicach miasta. Rozumiem Wasz sentyment do szkoły, że czujecie się z nią związani emocjonalnie, ale wszystko się zmienia i trzeba z tym co nieuchronne umieć się pogodzić. Z tego co wiem mieszkańcy osiedla nie umieli się dogadać w sprawie powołania stowarzyszenia, które miało przejąć zarządzanie szkołą. Czasem tak bywa. Dojazdy dzieci do szkół to żadna tragedia. W imię wspólnego dobra zaakceptujcie to.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ANTYPRYK 2012-03-03 10:18
@tokida : dla mnie nie muszą ja mam własny biznes i jakoś wiąże koniec z końcem.Jeśli chodzi o radę to można było odwołać kolesia Sochę i powołać na jego miejsce koalicjanta. Myślisz że pensja + wszystkie dodatki typu urlopówka 13 nagrody itp to mały koszt dla miasta?A jeśli chodzi o UM i sprawy socjalne to do cholery siedzi tam jakaś osoba która co miesiąc bierze ładną kasę. Tylko pytam za co???I wiedz że ze swoim wykształceniem i doświadczeniem zawodowym przebił bym nie jednego urzędnika w UM(jak choćby gość od oświaty całe życie trudniący się sprzedażą warzyw)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ANTYPRYK 2012-03-03 10:30
@tokida : ale czy ja gdzieś obraziłem dzieci z Lubajn??? Chodziło mi dokładnie o to samo co napisałeś. Dziećmi z Lubajn zajmuje się gmina a nie miasto i to jest ta różnica.Moi sąsiedzi mają mało dzieci? Zapytaj ojca pod co uzbraja działki na ulicy osiedlowej i jaką ilość działek budowlanych tam przewiduje. Zapytaj rodzica na osiedlu plebiscytowym o łatwość zapisania dziecka do przedszkola. Z roku na rok jest tych dzieci więcej. Wiele osób zamieszkałych na osiedlu Plebiscytowym zameldowana jest w mieście.A co do stowarzyszenia to sorry memory ale skoro to taki świetny pomysł to dlaczego nie wdrożyć go w innych szkołach co? oszczędności będą znaczne.Dlaczego akurat ta szkoła? Przecież większa placówka będzie miała dużo lepszą zdolność pozyskania środków z zewnątrz.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# king 2012-03-03 10:42
Miałem sen....

śniło mi się, że nowy burmistrz wybudował wiadukt, multi kino i wiele innych pożytecznych obiektów dla mieszkańców Ostródy.
Miałem sen....
Że, pozbył się połowy administracji w UM.
8)
Ale to był wspaniały sen :cry: szkoda, że to tylko sen
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# tokida 2012-03-03 10:55
Tendencja z ostatnich lat wskazuje na znaczny i nieprzerwany spadek liczby uczniów uczęszczających do SP nr 5. To, że dużo się ludzi buduje na osiedlu to świetnie, ale najwyraźniej większość z nich jest już w wieku poreprodukcyjnym, albo ma bardzo mało dzieci w wieku szkolnym. Dlaczego ofiarą cięć pada akurat SP 5? Bo jest w niej najmniej uczniów - to bardzo proste. Pomysł na przejęcie jej przez stowarzyszenie był opcją, gestem dobrej woli samorządu wobec mieszkańców os. Plebiscytowego, a nie pomysłem dla innych szkół, które mają dość uczniów by koszt ich nauki utrzymać na rozsądnym poziomie. Wierzę, że masz kwalifikacje, ale tak to już jest, że pracę urzędową zyskuje się nie tyle po umiejętnościach i wiedzy co po układach politycznych. Poza tym rotacja stanowisk w placówkach samorządowych jest bardzo mała, więc jak ktoś już tam zaczął pracę to się jej trzyma przez długie lata. Akurat Grzegorz Socha to fachowiec pełną gębą i pozbawienie go stanowiska v-ce burmistrza byłoby nie fair.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Widz 2012-03-03 11:00
RADNI RAZEM Z BURMISTRZEM WYNOCHA! KOWALKSIE I HOCHY NA BRUK! POODDAWAĆ POSADKI I WYNOCHA! DOŚĆ ZATRUDNIANIA SWOICH RODZINEK!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ANTYPRYK 2012-03-03 11:10
@tokida : Ale powiedz sam czy rolą burmistrza jest być fair dla kolegów czy wyborców? Burmistrz przed wyborami obiecał nam że szkoły nie zlikwiduje.A co robi teraz ? to jest fair?Co do fachowości p Sochy to bym polemizował ale każdy ma odrębne zdanie w tym temacie.Uważasz ze zaoszczędzenie 300 tyś zł rocznie w mieście które ma 100 mil budżetu to taka duża oszczędność?Burmistrz powiedział w radiu że planuje tam hotel dla młodzieży. Pytam się czy zaadoptowanie tej placówki do tych celów jak i jego dalsze funkcjonowanie będzie przynosiło dochód ?Dodaj do tego wynajem autokaru jak i opiekuna do wożenia dzieci do szkoły nr 2. Śmiem wątpić.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# king 2012-03-03 11:13
tokida
według twojego toku myślenia należało by i zlikwidować szkołę nr.7
te dzieci i tak do niczego w życiu nie dojdą, skoro są upośledzone.
Wtedy i tam zamiast szkoły wybudować "tani hotelik"
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# king 2012-03-03 11:16
to czy jestem poreprodukcyjnym mogę Tobie udowodnić.
:lol:
Mogę przyprawić komuś rogi

:lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# matkadzieciom 2012-03-03 11:17
Do #109 tokida : najmniej uczniów jest w 6-tce. Na dokładke w obwodzie 6-ki wg danych przesłanych do mnie przez burmistrza (w ramach oszczędności przysłał listy polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru zarówno do mnie jak i do męża) tych dzieci ubywa więcej niż w 5-tce. W 5-tce oprócz szkoły jest jeszcze przedszkole w którym jest sporo dzieci, które będą miały problem z miejscami w mieście. I żeby nikt nie myślał, że uważam, że zamiast 5-ki trzeba likwidować 6-kę ale uważam, że budżet naszego miasta jest robiony zgodnie z naszym narodowym przysłowiem "ZASTAW SIĘ A POSTAW SIĘ" .
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# matkadzieciom 2012-03-03 11:21
cd Niestety przez takie decyzje cierpią Ci na których najłatwiej zrobić cięcia. Burmistrz, żeby mieć poparcie dla swoich pomysłów i decyzji ulega naciskom ludzi i przez takie decyzje koszty utrzymania miasta się zwiększają. Smutna jest ta nasza rzeczywistość. Sama uczyłam się w 2-ce i miło wspominam ten czas jednak zdaję sobie sprawę z tego że moje dzieci, które trafią do 2-ki , przy obecnym nastawieniu społecznym, będą miały przegwizdane. Nikt ich tam nie przyjmie z otwartymi ramionami, będą tymi gorszymi :( Ci z Plebiscytowego będą z boku. :(((
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# orih 2012-03-03 15:58
zniknął mój komentarz wykasował go g***i t**y p*********y p***ł i h*j j****y
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Mieszkaniec 2012-03-03 18:18
Jak burmistrz chce zrobić hotelik dla dzieci to nie musi likwidować szkoły bo dzieci na wakacje przyjadą i tak wtedy gdy nie będzie nauki w szkole. Takie wakacyjne schroniska młodzieżowe na lato funkcjonują w różnych miejscach i nie potrzeba zabierać dzieciom szkoły i likwidować kilku pokoleniowego dorobku jego mieszkańcom. Dość dorabiania się na mieniu komunalnym!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# OT I CO 2012-03-03 19:54
ODWOŁAĆ TRZEBA CAŁE TO ZATRUTE POWIETRZE!! TRZEBA NOWYCH LUDZI A NIE STARYCH PRYKÓW SIEDZĄCYCH KILKA KADENCJI!!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# namor 2012-03-03 22:24
Do Tokida. Tomaszu Kiejstucie Dąbrowski ja wiem że z Alikante jest dobrze popierac swojego tatusia i udzielac głupich rad . Przypomnij sobie człowieku swoje osiągnięcia i protest przed Urzędem Wojewódzkim i Urzędem Kontroli Skarbowej w Olsztynie wtedy decyzje wydane przez te urzędy były nie po Twojej myśli a głównie chodziło o pieniędze, w ramach podatku który naliczył Ci Urząd Skarbowy na Twoej działalności gospodarczej i Twój nagły wyjazd do Hiszanii byl tym spowodowany. Swoje mądrości zachowaj dla siebie i nie nazywaj ludzi protestujących " robolami " gdyż oni walczą o dobro swoich dzieci i swoją godnośc a Twoje pseudo rady i różnego rodzaju obelgi pod adresem mieszkańców naszego miesta nie zmienią ich postawy i celu którym jest odwołanie Twojego Tatusia ze stanowiska burmistrza.Na koniec Twoje stwierdzenie że Grzegorz Socha to fachowiec pęłną gąbą jest tylko Twoim stwierdzeniem, znam go od 30 lat i mogę wiele o nim powiedziec.Żyj sobie spokojnie i nie udzialaj nam głupich rad.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Olaf 2012-03-03 23:48
CAŁA RADA WONNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# przedostatni 2012-03-04 07:34
Tomasz Kiejstut Dąbrowski ma swoje poglądy i daje nam możliwość ich krytykowania. A my siedzimy "w krzakach", bo obawiamy się, ze moglibyśmy się nawzajem faktycznie zlinczować. Nie boimy się burmistrza, ale siebie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# king 2012-03-04 09:10
A co takiego zrobił "Paździoch"?

gazetaolsztynska.pl/ .../
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# qwerty 2012-03-04 09:27
To się nazywa WSDYD dla Ostródy.
Handlować starymi gaciami i nie płacić podatku.
:lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# wp.pl 2012-03-04 10:59
CALA RADA WYNOCHA!!!!!!!!!!!!!!!!!T RZEBA OCZYSCIĆ MISTO!! DOŚC TEGO!!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ipust 2012-03-04 13:45
Do Namor- pewnie się Tomaszek pokaja po wytknięciu obrażania ludzi, w ramach pomocy napisze jak to się prowadzi działalność gosp. aby bezrobocie się zmiejszyło ,żyło się dostatniej. Tomaszek ma doświadczenie w działalności , zatrudnianiu pracowników , wszak ,,MAMUSIA" to specjalista od prawa pracy.
A odnośnie niekorzystania z konsksji tatusia ??? może zbyt skromne do ambicji ,to o czym mówić.
cytat tekstów z Tomaszka - ,, taką mi tam fuchę załatwili"- mało ambicjonalną ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# ipust 2012-03-04 14:07
Do KING - o kurczę skąd oni mieli tyle używanych ciuchów w rodzinie??? Dobrze że mamy podpisaną umowęz Hiszpanią - o ekstradycji.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# LIKWIDACJA SZKÓŁ 2012-03-05 14:59
szkola.wp.pl/.../

CZY WAM SIE PODOBA CZY NIE SZKOŁA MUSI MIEĆ UCZNIÓW!! NA KILKA OSÓB W KLASIE NIE BEDZIE UTRZYMYWANA!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Ostróda 2012-03-05 23:53
Ciekawe w tym wszystkim jest to że miała być walka o dobro dzieci a wyszło że Pani największa prowodyr Jo...c dostała lukratywną posadę przy ewentualnej zmianie władzy jeśli aktywnie będzie się udzielać. Trochę w tej walce widzę że szkoła to tylko pretekst do obsadzania stołków na swoją nutę hymmmmm tylko czy w referendum i protestach oto chodzi każdy niech sam to oceni sam
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# RADA 2012-03-06 16:19
CAŁA RADA WYNOCHA!! CAŁA!!!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# DO TOKIDA 2012-03-08 09:55
BYM CIE ZGASIŁ ZESRAŃCU ZA TE KŁAMSTWA I DEMAGOGIE KTÓRĄ TU STOSUJESZ. ALE 3000 KM OD OSTRÓDY TO KAŻDY JEST MĄDRY I MOŻE WYPISAĆ CO CHCE. NIE MASZ RACJI W Ż A D N Y M ZE SWOICH STWIERDZEŃ.
ale to nie miejsce na dysputy. przyjedź do Ostródy to pogadamy
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Irek 2012-03-08 17:44
tokida jest mądry ale na odległość. Po co się udziela w komentarzach skoro olał Kraj, Ostródę i teraz to jaki on mądry. Wtrąca się jak Polonia w Ameryce, głosują nie mając pojęcia co się tak naprawdę dzieje w kraju.
Wielki filozof a komunę pamięta w pieluchach. :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# king 2012-03-08 19:25
Proszę poczytać co pisze nasz bohater tokida na swym blogu:

"Udało mi się złapać tymczasową robótkę. Szczegółów zdradzać nie chcę bo i cholera wie jak dalece skuteczne są organa III RP w tropieniu zbiegłych niewolników (o pardon chciałem napisać "podatników"). W każdym razie coś tam zarabiam i jestem zadowolony, choć wciąż to nie wygląda tak jak to sobie wymarzyłem."

Więcej o jego poniżaniu, nawet Hiszpanów do poczytania w linku:
tokida.blog.pl/
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# Dyrektor Kowalski 2012-03-18 12:08
wiadomosci.onet.pl/. ../...

Za co odpowiada dyrektor Osrodka Kowalski????Już po tym incydencie w normalnym świecie takiego dyrektora by nie było na stołku ale jak widać u nas się ma dobrze... A Kowalski zaskoczony????
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# PO 2012-03-18 19:42
Kolesiom żyje się ...kolesie decydują o stołeczkach swoich kolesi itp,itd...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# PiS 2012-03-20 17:19
Wreszcie do włodzy , oby ...naszym kolesiom żyło się lepiej.... :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# do qwerty 2012-03-25 14:49
Nie bądż taki, w tym czasie ,,Pażdzioch " zajmował się również bardziej szlachetną działalnością , miał fuchę , działał na niwie społecznej. Jako społeczny kurator sądowy , tut. sądu,przeprowadzał wywiady, pisał z nich sprawozdania ,,pomagała mamusia"
M.inn w tej sprawie , pisma do naszej Rady Miasta, jej Przewodniczącego Czesława Najmowicza, nasz burmistrz Olgierd Dąbrowski,tak jakby tatuś pażdzioch , tak skutecznie ukrył, że do dnia dzisiejszego tut. policja, prokuratura nie może znależć.
Płomienną mowę w związku z tym wygłosił sam burmistrz Olgierd Dąbrowski , wazeliną, drogę na stołek przysmarował ówczesny radny Krzysztof Żynad { początek drugiej połowy 57 sesji rady miasta 2010 rok TV-Ostróda}
Ukryte pisma dotyczyły działań urzędu - urzędników , pażdzioch do pism ,,załapał się przy okazji"
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# do qwerty -cd. 2012-03-25 15:22
,,stenogram sporządzony przez AM ,z 57 sesji,z wypowiedzi pażdziocha-tatusia , w sprawie działań urzędu- urzędników.

Natenczas burmistrz chwycił na taśmie przypięty
swój mikrofon z przewodem długim i krętym niczem wąż boa
Zasunął wpół powieki, wciągnął w głąb pół brzucha
I do płuc wysłał z niego cały zapas ducha.
I zagrzmił: głośnik jak wicher niewstrzymanym dechem
Niesie w salę głos i podwaja echem.
Umilkli radni , stali szczwacze zadziwieni
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# do qwerty -cd. 2012-03-25 15:28
Mocą, czystością, dziwną harmoniją burmistrza pieni.
burmistrz
cały kunszt, którym niegdyś w gminie słynął,
Jeszcze raz przed uszami radnych rozwinął;
Napełnił wnet, ożywił korytarze i sale .
Jakby psiarnię w nie wpuścił i rozpoczął łowy.
Bo w mowie historyja krótka: nieporozumienie
rodzinne
Zrazu odzew dźwięczący, rześki - to naczelnik.
Potem jęki po jękach skomlą - to niektórych granie;
A gdzieniegdzie ton twardszy jak grzmot - to jeden radny dał głos.

Tu przerwał, lecz mikrofon dalej trzymał; wszystkim się zdawało,
Że burmistrz wciąż gra jeszcze, a to echo grało.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# do qwerty -cd. 2012-03-25 15:31
Zadął znowu; myśliłbyś, że mikrofon kształty zmieniał
I że w ustach burmistrza to grubiał, to cieniał,
Udając głosy : raz w wilczą szyję
Przeciągając się, długo, przeraźliwie wyje;
tylko mediacje
Znowu, jakby w niedźwiedzie rozwarłszy się garło,
Ryknął; opluł się przytem , potem beczenie się rozdarło.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# do qwerty -cd. 2012-03-25 15:35
Tu przerwał, lecz mikrofon trzymał; wszystkim się zdawało,
Że wciąż gra jeszcze, a to echo grało.
Wysłuchawszy arcydzieło sztuki,
Powtarzały je dęby dębom, bukom buki.

Dmie w mikrofon znowu: jakby w nim były były setne rogi,
Słychać zmieszane wrzaski szczwania, gniewu, trwogi,
radnych, psiarni i zwierząt; aż burmistrz

Podniósł wzrok do góry i tryumfu hymn uderzył w chmury.
Tu przerwał, lecz mikrofon trzymał; wszystkim się zdawało,
Że burmistrz wciąż gra jeszcze, a to echo grało.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# przedostatni 2012-03-25 15:38
#137,138,139 - Lepiej od razu wydaj jakiś tomik przeróbek okolicznościowych.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# do qwerty -cd. 2012-03-25 15:38
Ile drzew, tyle rogów znalazło się w boru,

Jedne drugim pieśń niosą jak z choru do choru.
I szła muzyka coraz szersza, coraz dalsza,
Coraz cichsza i coraz czystsza, doskonalsza,
Aż znikła gdzieś niedaleko, gdzieś na progu!
biura rady

burmistrz obiedwie ręce odjąwszy
Rozkrzyżował; mikrofon opadł, na pasie rzemiennym
Chwiał się burmistrz z obliczem nabrzmiałem, promiennem , resztę ducha - powietrza wypuścił - załatwione.
Następną melodję proszę.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
# do - przedostatni. 2012-03-25 17:54
Dobre rady nic nie kosztują , to standard , wręcz powszechna przypadłość,jak z radami na ból głowy. Gorzej wypada udzielanie rad skutecznych ,konstruktywnych.
Może znasz- masz jakieś ,,wydawnictwo" Kupisz jak wydam.
Wydawnictwa które znam , zajmują propagowniem twórczości,lecz o określonej linii - jedynej słusznej, ewentualnie trudnymi sprawami, z precyzyjnie
zakreślonym ,,stpniem trudności"
Nie zajmują się ,,nicowaniem" chyba za mało ambitna twórczaść.Nie zrażam się trudnościami , życiorysy większości twórców ,artystów , zawierają informacje ,,ile klamek musieli wycałować"
Poza tym niezbędne są oryginały , a te tatuś pażdzioch p..ł
Sam główny koordynator zespołu do spraw ukrywania przestępstępstw i korupcji szukał , i nic nie znalazł.
Może masz jakiś kontakt, na jakieś podziemne wydawnictwo ,
jak nie, to chyba zwrócę się do burmistrza ,może mieć jakieś kontakty z lat wcześniejszych , może nie wyrzucił adresów.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi

Dodaj komentarz

Regulamin zamieszczania komentarzy

Niniejszy regulamin podaje jedynie wytyczne a nie ścisłe reguły dotyczące publikacji komentarzy. Użytkownik publikuje swoje komentarze wyłącznie na własną odpowiedzialność. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników.
Redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy bez podania przyczyny.
Użytkownik zamieszczając komentarz automatycznie wyraża zgodę na opublikowanie wypowiedzi zarówno w portalu jak i wykorzystaniu przez podmioty współpracujące.
Będziemy usuwać:
- komentarze zawierające treści sprzeczne z prawem
- komentarze zawierające treści propagujące przemoc i dyskryminację
- komentarze zawierające wulgaryzmy
- komentarze zawierające treści reklamowe
- spam
- komentarze zawierające wyłącznie odnośniki do innych stron
- komentarze zawierające treści obrażające inne osoby
- powtarzające się komentarze
- komentarze znacząco odbiegające od tematu

Wpisy zawierające uwagi, zastrzeżenia zarzuty lub inne treści pod adresem redakcji prosimy kierować bezpośrednio do redakcji. Umieszczone w komentarzach będą usuwane.

Poziom wypowiedzi zależy od osób piszących, dlatego zachęcamy do pisania zgodnie z zasadami ortografii a przede wszystkim na temat.

Komentarze są publikowane w sposób automatyczny niewymagający ingerencji administratora. Jeśli uważasz, że opublikowany komentarz łamie regulamin prosimy zgłosić ten fakt za pomocą odnośnika "Zgłoś administratorowi". Po zapoznaniu się zarówno z treścią komentarza jak i zgłoszenia administrator podejmie decyzję o zdjęciu komentarza z publikacji bądź pozostawieniu go.

Wszelkie kwestie sporne proszę kierować bezpośrednio do redakcji.

Administrator w sposób suwerenny i ostateczny podejmuje decyzję o zdjęciu komentarza z publikacji.
Jeśli z jakiegoś powodu nie zgadzasz się z podanymi tu wytycznymi nie zamieszczaj komentarza.


Regulamin obowiązuje od 2012-04-19